یمن: دشمن بدعهدی کند خاکش هدف ماست

وزیر دفاع یمن می‌گوید درصورتی که عربستان بدعهدی کند جنگ تنها در خاک یمن باقی نخواهد ماند.

سرتیپ ستاد «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا امروز (پنج شنبه) در نشستی اعلام کرد به دلیل موقعیت راهبردی یمن، همواره مهاجمین در طول تاریخ به دنبال اشغال این کشور بودند.

بر اساس گزارش وبگاه سبأنت، العاطفی در ادامه گفت: این بار متجاوزان و استعمارگران شکست خوردند. دشمنان یمن در سایه ایستادگی و عزم مردم ما نمی‌توانند به حضور خود در مناطق اشغالی یمن ادامه دهند.

وزیر دفاع یمن در میان نیروهای دریایی این کشور تاکید کرد مقاومت نیرو‌های مسلح و مردمی یمن مانع از اشغال بندر الحدیده به دست متجاوزان شد. او در ادامه نیروهای سعودی را «نیرو‌های استعماری صهیونیستی-آمریکایی» خطاب کرد.

او در ادامه تایید کرد که ائتلاف سعودی همچنان مشغول طفره رفتن و دروغگویی به مردم یمن است. او در راستای همین مسئله تاکید کرد اگر دشمن ملت یمن بدعهدی کند، جنگ دیگر در خاک یمن باقی نخواهد ماند بلکه نیروهای این کشور عمق خاک دشمن را هدف خواهند گرفت.

این در صورتی است که صنعا حسن نیت خود را بارها با رفتار نشان داده است‌. حتی چندی پیش بطور داوطلبانه ده‌ها تن از اسرای عربستان را آزاد نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
مقاومت ملت و ارتش یمن با یک قواره لباس و یک شمشیر در برابر ارتش تا دندان مسلح سعودی از ان جهت حائز اهمیت است که در صدر اسلام یمن جزی از امپراتوری ساسانیان بوده و والی یمن را پادشاهان ساسانی ایران منصوب می کردن چرا انان نتوانستن از این پتانسیل تاریخی به نحوه احسن استفاده نمایند جایی تعامل دارد
آخرین اخبار