هشدار یمن به ائتلاف از مانع‌تراشی آمریکا و رژیم تل‌آویو برای صلح

وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش یمن در پیامی تاکید کردند فرصت‌ها درحال از دست رفتن است و ممکن این آخرین فرصت ائتلاف متجاوز برای صلح باشد.

«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع و «محمد عبد الکریم الغماری» رئیس ستاد ارتش یمن سی و سومین سالروز ملی وحدت این کشور را به رهبر انقلاب و ملت یمن تبریک گفتند. آن‌ها همچنین اعلام کردند که وحدت یمن و تمامیت ارضی آن خط قرمز صنعا است و فرصت کنونی صلح آخرین فرصت برای دشمنان به شمار می‌رود.

به گزارش شبکه المسیره، در بیانیه مشترک این دو فرمانده یمنی آمده است: ما تحرکات و مداخلات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه را زیر نظر داریم؛ چراکه هدف آن‌ها مانع تراشی در مسیر تلاش‌های صلح و منحرف کردن مسیر آن برای بازگشت به جنگ است.

العاطفی و الغماری تاکید کردند وحدت یمن یک دستاورد تاریخی است که تحت تاثیر برخی از پروژه‌های کوچک و توطئه‌ها قرار نمی‌گیرد.

وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش یمن تاکید کردند دشمنان ملت این کشور به ونیال فروپاشی این وحدت و اتحاد ملی هستند و می‌خواهتد به محاصره ظالمانه مردم این کشور ادامه دهند. 

در پایان این بیانیه آمده است: ما همچنین بر آمادگی نیرو‌های مسلح برای اتخاذ همه گزینه‌ها برای دفاع از کشور، وحدت، حاکمیت و تمام دستاورد‌های آن تأکید می‌کنیم.

آمادگی یمن برای صلح درحالی است که ائتلاف متجاوز به این کشور همچنان به یمن حمله می‌کند و به محاصره مردم آن ادامه می‌دهد. در مقابل اما مقامات یمنی و فرماندهان آن هشدار می‌دهند در صورت تداوم این وضعیت آن‌ها نیز حمله به خاک دشمنان ملت یمن را از سر خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
یمن پیروز شود ومساله اش با عربستان حل شود دست ایران در بسیاری مسایل وحوزه های دیگر باز می شود و بهتر است به اولویت اول ایران درگفتمان باعربستان کاملا صلح برقرار گردد
آخرین اخبار