برگزاری راهپیمایی «فریاد مقابل مستکبران» در یمن+ فیلم

میلیون‌ها یمنی در شهر‌های مختلف این کشور در روز فریاد مقابل مستکبران راهپیمایی و از مقاومت حمایت کردند.

میلیون‌ها یمنی در راهپیمایی ضداستکباریِ «فریاد مقابل مستکبران» که امروز (چهارشنبه) در استان‌ها و شهر‌های مختلف این کشور برگزار شد، شرکت و بر حمایت از جنبش‌های جهاد و مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و سایر کشور‌های اسلامی تاکید کردند.

براساس گزارش المسیره، این بیانیه با تاکید بر تحریم کالا‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی، این اقدام را مؤثر و سلاحی در برابر دشمنان دانستند که از ثمرات آن، توقف حمایت مالی از آن‌ها است.

علامه محمد مفتاح، یکی از اعضای انجمن علمای یمن، در راهپیمایی سخنرانی کرده و گفت: رهبر شهید «سید حسین بدرالدین الحوثی» در زمانی که قدرتمندترین کشورها در برابر مستکبرین و آمریکا تسلیم شدند، ایستادگی کرد.

در بخشی از بیانیه این راهپیمایی آمده است: آمریکا رهبری ائتلاف متجاوز و محاصره مردم یمن را بر عهده دارد و عربستان و امارات ابزار اجرای این تجاوز هستند. ما به کشورهای متجاوز می گوییم که شکست خورده و ضرر کرده اید و باید از تجاوزات و محاصره خود دست بردارید و به اشغال پایان دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
با فریاد چیزی تغییر نمی کند باید در عمل نشان داد
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۵۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
از انجا که یمن در آغاز ظهور اسلام جزی از امپراتوری ساسانیان بوده ایکاش امپراتوری ساسانیان هم از پتانسیل چنین نیروی بالقوه‌ای به نحوه احسن استفاده می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
یاشا
یمنی های باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۲۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
یمنی های عزیز // ما دیگه با عربستان اشتی کردیم
آخرین اخبار