تظاهرات افسران پلیس اسپانیا در اعتراض به سیاست‌های دولت

هزاران نفر از افسران پلیس اسپانیا در اعتراض به سیاست‌های دولت این کشور تظاهرات کردند.

 روز گذشته هزاران نفر از افسران مسئول تامین امنیت در سطح شهر‌ها و زندان‌های اسپانیا در شهر مادرید، پایتخت این کشور به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند.

 به گزارش راپتلی، افسران پلیس، نگهبانان در سازمان‌های دولتی و افسران زندان در این تظاهرات شرکت داشتند. آن‌ها به نظام مستمری و بازنشستگی کشورشان اعتراض داشتند و می‌گفتند باید از بازنشستگی آبرومندانه برخوردار شوند. تظاهرکنندگان، تبعیض در محاسبه حقوق بازنشستگی را محکوم کردند. آن‌ها مخالفت خود را با سیاست‌هایی نیز ابراز داشتند که دولت پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا دنبال می‌کند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، پرچم‌ها و نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود «بازنشستگی با عزت.» تظاهرکنندگان از دولت خواستند به وعده خود برای یکسان سازی حقوق کارکنان دولت عمل کند.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: دولت فقط وقتی به یاد ما می‌افتد که روز‌های سخت فرا می‌رسد. یکی دیگر از معترضان گفت: من یک پسر دارم. ما خواهان برابری حقوق هستیم. ما می‌خواهیم پرداخت ها عادلانه باشد.

افسران پلیس از سراسر اسپانیا در این تظاهرات شرکت کردند. قرار است تظاهرات بعدی نیرو‌های پلیس و امنیتی اسپانیا، ۱۰ ماه مه (۲۰ اردیبهشت) در مقابل ساختمان کنگره نمایندگان برگزار شود.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: ما اینجا تظاهرات می‌کنیم، زیرا بدنه و نیرو‌های امنیتی دولتی هستیم. ما خواستار بازنشستگی آبرومندانه هستیم. می‌خواهیم مانند بقیه با ما رفتار شود. بازنشستگی برابر و حقوق بازنشستگی برابر.

فعالان حاضر در این تظاهرات، پرچم‌های اسپانیا را در دست داشتند و با کوبیدن به تنبور، تجمعی پر سر وصدا برپا کردند. معترضان می‌گفتند دولت پدرو سانچز باید در سیاست هایش تجدیدنظر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار