تظاهرات نیویورکی‌ها در پی خفه کردن یک سیاهپوست در مترو

مردم نیویورک در واکنش به کشته شدن یک سیاهپوست دیگر در مترو در خیابان‌های این شهر تظاهرات کردند.

کشته شدن یک سیاهپوست دیگر در آمریکا دوباره خشم مردم را برانگیخت. مردم در نیویورک علیه کشته شدن یک سیاهپوست دیگر در مترو تظاهرات کردند. تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار‌هایی، این گونه اقدامات را محکوم کردند و با حمل پارچه نوشته‌هایی خواستار برقراری عدالت در این باره شدند.

 به گزارش خبرگزاری فرانسه، آنان می‌گویند این حادثه مرگ جورج فلوید را برایشان تداعی می‌کند که مانند جردن نیلی بر اثر خفگی کشته شد. تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار‌هایی، این گونه اقدامات را محکوم کردند و با حمل پارچه نوشته‌هایی خواستار برقراری عدالت در این باره شدند.

یک شهروند مرد گفت: این حادثه ما را یاد جورج فلوید می‌اندازد که گلوی او را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه گرفتند تا خفه شد. پلیس گلوی او را با بازویش گرفت و ۱۵ دقیقه نگه داشت تا خفه شود. جردن نیلی هم همینطور. او فقط غذا می‌خواست، چون گرسنه بود.

شهروند زن گفت: یک مرد و انسان واقعی به نام جردن نیلی توسط یک شهروند در نیویورک سی تی کشته شده است و شهردار ما هیچ کاری در این باره نمی‌کند. شهردار در کار خود بسیار ناتوان است. او باید همه جا از جمله حمل و نقل را ایمن کند. یک نفر کشته شده است. گلوی او را به مدت ۱۰ دقیقه گرفته اند و در یک مکان عمومی خفه کرده اند.

دیگر شهروند زن گفت: من بسیار شوکه شده ام، زیرا دوباره یک رخداد تلخ تکرار شد. این حادثه درباره جورج فلوید نیز رخ داد. کاری که مقابل بسیاری از عابران و ناظران رخ داد. این بار در هم در شهر ما در نیویورک سی تی رخ داد. من هنوز شاهد این صحنه‌ها هستم؛ که پایانی ندارند.

اخیرا ویدئویی از خفه کردن یک رنگین پوست در متروی نیویورک در رسانه‌های آمریکا منتشر شده که در آن یک سباه پوست به نام «جوردن نیلی» ۳۰ ساله، برروی کف واگن قطار افتاده و یک سفیدپوست در کمال آرامش، از پشت، گلوی او را برای دقایق طولانی فشار می‌دهد و دو دوست دیگرش هم دست و پای قربانی را می‌گیرند تا برای زنده ماندن تقلا نکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
قله و اوج افتخار تمدن انسان امریکایی و تمدن غربی در سال 2023
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۳:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
مادرش به عزاش بشینه خدایا مجازاتش کن خدایا التماست میکنم مجازاتشون کن تو گوشیم ببینم خدایا تمناااااااااااا میکنم این آمریکایی بدذات رو مجازات کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
فایده ای ندارد
چونکه روزی نیست که بیگناهانی کشته نشوند
باید به 50 کشور کوچک تجزیه بشه
همان اشی که برای خاور میانه پخته بودند
اگر تجزیه کشورها خوبه و بنفع مردم است
پس از خودتان شروع کنید
تا مضرات و فواید دورغین اش ثابت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی گناه؟!!!
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر سیاهپوستان آمریکایی ، چندتا از سفید دوستان افراطی را بکشند ، تمام مشکلاتشان حل میشود
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۰۳:۰۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سیاه پوست ها برای چی تو آمریکایی موندن که کوچکترین ارزشی براشون قائل نیست الان دیگه برده نیستن برگردن به سرزمین های اصلی شون مطمئنا اونجا به خاطر درخواست غذا خفه اشون نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
شماهم باید از اونا بکشید
این تنها راهه،مسلح بشید وحمله کنید اگرنه همچنان شما را می‌کشند
آخرین اخبار