پرداخت ۹۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مستمری‌بگیران بیمه روستاییان آذربایجان‌غربی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای وام به مستمری بگیران بیمه روستاییان در آذربایجان‌غربی فراهم شد.

سیروس محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای اولین بار در سطح کشور، اعطای وام به مستمری‌بگیران این صندوق در دستور کار قرار گرفته، گفت: ۲۲ هزار نفر مشمول اجرای این طرح در آذربایجان غربی می‌شوند.

وی اضافه کرد: این وام بین چهار تا پنج میلیون تومان، بدون کارمزد و سود، بدون نیاز به حضور در بانک و ارائه ضامن است که اقساط وام هم از حقوق آنان کسر می‌شود. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی ادامه داد: افرادی که این وام را دریافت خواهند کرد، فقط برای احراز هویت به بانک مراجعه می‌کنند و می‌توانند بر حسب میزان حقوق دریافتی بین چهار تا پنج میلیون تومان وام بدون سود با زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه دریافت کنند. 

محمودیان همچنین با اشاره به اعمال افزایش ۴۰ درصدی در حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: از اواخر امسال، بیمه تکمیلی مستمری بگیران که از مطالبات مهم آنان بوده، اجرایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.