فرماندار سردشت:

حدود ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سردشت هزینه شد

فرماندار سردشت گفت: حدود ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی طی پارسال به این شهرستان تخصیص یافته و در طرح‌های مختلف هزینه شده است.

باباخان اسکندری فرماندار سردشت با اشاره به اینکه امسال حدود ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی در این شهرستان هزینه شده، گفت: پارسال ۹۷ طرح در حوزه‌های مختلف تعریف و عملیات اجرایی آنها شروع شد.

وی همچنین در خصوص اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به سردشت، افزود: از ۷۵ طرح تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به‌وجود بیاورد.

فرماندار سردشت اضافه کرد: از مهمترین قدامات دولت سیزدهم در برای رفاه و آسایش مردم، رسمی‌شدن مرز کیله بوده که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ برای رونق تجارت در منطقه ایجاد کرده و موجب اشتغال‌زایی قابل توجه در منطقه شده است.

اسکندری به بحث آب‌رسانی به روستا‌ها پرداخت و ادامه داد: ۱۲۰ روستای شهرستان دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده تلاش می‌کنیم آب‌رسانی به آنها انجام و تنش آبی به اتمام برسد.

وی همچنین در ادامه به طرح گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار هزار و ۴۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم سردشت است.

سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت از شهر‌های مرزی جنوب آذربایجان‌غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.