۱۰۰ هزار کارمند بخش دولتی انگلیس اعتصاب می‌کنند

اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی انگلیس از اعتصاب گسترده در ۱۲۴ بخش دولتی در اول ماه فوریه خبر داد.

اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی انگلیس (PCS) روز چهارشنبه اعلام کرد که ۱۰۰۰۰۰ نفر از اعضای آن در ۱۲۴ بخش دولتی در اول ماه فوریه به دلیل اختلاف بر سر حقوق، حقوق بازنشستگی و امنیت شغلی دست به اعتصاب خواهند زد. 

به گزارش رویترز، انگلیس موجی از اعتصابات را در بخش‌های مختلف از مراقبت‌های بهداشتی گرفته تا راه‌آهن تجربه می‌کند، زیرا افزایش دستمزد‌ها نتوانسته همگام با تورم دو رقمی باشد.

هزاران نفر از کارکنان آمبولانس روز چهارشنبه برای دومین روز اعتصاب کردند، در حالی که بسیاری از مدارس در اسکاتلند به دلیل خروج معلمان تعطیل شدند.

اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی انگلیس در ماه گذشته یک برنامه متوالی اعتصاب را در ادارات مختلف دولتی و سایر ارگان‌های بخش دولتی اجرا کرده است که شامل ممتحنین آزمون رانندگی، کارکنان نیروی مرزی و افسران ترافیک جاده‌ای می‌شد.

مارک سرووتکا، دبیر کل این اتحادیه گفت: "ما به دولت هشدار دادیم که اگر آن‌ها گوش ندهند، اختلاف ما تشدید خواهد شد و ما به اندازه حرف خود عمل می‌کنیم. "

این اتحادیه همچنین گفت که هفته آینده برای ۳۳۰۰۰ عضو دیگر در پنج بخش دیگر از جمله گمرک در مورد پیوستن به اعتصاب ملی رأی خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار