انگلیس: اعتصاب کنید خدمات دولتی ارائه نمی‌دهیم

انگلیس تدابیری را برای تعیین سقف حداقلی خدمات دولتی در صورت اعتصاب گسترده به اجرا می‌گذارد.

دولت انگلیس سرگرم ارائه طرحی برای تعیین سقف حداقلی ارائه خدمات در صورت اعتصاب گسترده در کشور است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، وزیر تجارت، صنعت و انرژی انگلیس با حضور در صحن مجلس عوام، به ارائه لایحه‌ای خواهد پرداخت که بر اساس آن، در صورت برگزاری اعتصاب، خدماتی حداقلی از سوی نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه ارائه شود.

بر اساس این لایحه، با اجرای فراخوان اعتصاب گسترده در بخش‌هایی که برای امنیت کشور حیاتی تلقی می‌شود، خدمات مورد نیاز با رعایت سقف حداقلی ارائه خواهد شد. بخش‌های مورد نظر شامل حمل و نقل، پلیس مرزی، معلمان، پرستاران و بسیاری از بخش‌ها دیگر می‌شود.

اما در شرایطی که انگلیس با موجی از اعتراضات اجتماعی تاریخی روبرو است، بیم آن می‌رود که ارائه این لایحه به آتش اعتراضات دامن بزند.

گرانت شاپس، وزیر تجارت، صنعت و انرژی انگلیس در گفت و گویی رادیویی گفت: من فکر نمی‌کنم در جامعه‌ای متمدن، باید شرایط به گونه‌ای باشد که (به طور مثال)، طی یک روز اعتصاب، برای رسیدگی به موارد حاد از خدمات آمبولانسی بی بهره باشید.

لایحه دولت برای سقف حداقلی خدمات در بخش‌های حیاتی کشور در حالی ارائه می‌شود که این کشور با بی سابقه‌ترین جنبش اجتماعی از زمان نخست وزیر مارگارت تاچر تاکنون در این کشور مواجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۱ دی ۱۴۰۱
اینجام گفتن رایدندید خدمات دولتی نمیدیم. هرچند مستقیما نمیگن ولی عملا وقتی تو اداره ها رد میشی بخاطر همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۱ دی ۱۴۰۱
انگلیس که برای ایران نظر دیگه داد.میگفت آشوبگران ایرانی را احترام کنید و بهشون جایزه بدید.آمریکا و اسراییل و انگلیس به آشوبگران ایرانی پول هم میدادن... الان ما هم باید حامی اعتصابگران انگلیسی بشیم
آخرین اخبار