ضمانت نامه بانکی محور سربند – مشگین شهر صادر شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از صدور ضمانت نامه بانکی ماده ۵۶ محور سربند – مشگین شهر خبر داد.

محبوب حیدری گفت: نزدیک ۱۶ ماه پیگیر ماده ۵۶ محور سربند – مشکین شهر بودیم که پس از ۱۶ ماه پیگیری شبانه روزی توسط استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نماینده مردم شهرستان پارس آباد و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، این هفته ضمانت نامه بانک ملت توسط سازمان برنامه بودجه کشور صادر شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پیگیری می‌کنیم بانک ملت نیز مجوز ماده ۲۲ بانک مرکزی را اخذ و وزارت راه و شهرسازی هم قرارداد را آماده امضاء نماید که به محض این اتفاق مهم، تاثیر بسزایی در پروژه خواهد گذاشت.

حیدری با اشاره به مطالبه پیمانکار پروژه احداث باند دوم محور سربند – مشگین شهر به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان افزود: با توجه به مطالبه پیمانکار پروژه امیدواریم با تزریق ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ و کمک مالی بانک ملت، این پروژه جان دوباره‌ای گیرد.

او ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده ۱۵ الی۲۰ کیلومتر از این مسیر را که از لحاظ اجرایی هیچ مشکلی ندارد حتی ۷ کیلومتر عملیات آسفالت نیز به اتمام رسیده و ۱۳ کیلومتر باقیمانده و قسمت عمده‌ای از قیر مورد نیاز هم تامین و در اختیار پیمانکار گذاشته شده انشالله سال آتی شاهد بهره برداری ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر از پروژه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به محور سربند – پارس آباد افزود: در این محور نیز با فعالیت ۲ پیمانکار در این مسیر با توجه به اینکه حدود ۷۰ میلیارد تومان بدهی به این پیمانکاران علیرغم مشکلات مالی عملیات اجرایی مسیر پیشرفت خوبی داشته و پروژه فعال است.

حیدری اضافه کرد: با همدلی و همکاری مسولان استانی در تلاش هستیم در اجرای پروژه‌های بزرگراهی استان تمهیدات لازم را بکار گرفته تا شاهد تسریع در بهره برداری از این پروژه‌ها باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.