ادعای گروسی: ایران با ناظران هسته‌ای سازمان ملل اختلاف دارد

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران با ناظران هسته‌ای سازمان ملل بر سر اطلاعاتی که باید ارائه دهد، اختلاف دارد.

«رافائل گروسی» رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (جمعه) در نشستی در رم، پایتخت ایتالیا مدعی شد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ممکن است با ایران در مورد تعهداتش با این آژانس به نتیجه نرسد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، او در این نشست گفت: «ما باید روابط خود را به مسیر اصلی بازگردانیم.»

گروسی در ادامه تأکید کرد که او «هنوز امیدوار است» که تهران به برخی از سوال‌ها و موارد مبهم در برخی فعالیت‌های هسته‌ای خود پاسخ دهد.

رافائل گروسی در ادامه سخنان خود گفت که این طور به نظر می‌رسد که مذاکرات هسته‌ای با ایران متوقف شده و آن شتاب لازم را ندارد.

وی در مورد اعلام رسمی مقامات کشورمان مبنی بر آغاز غنی‌سازی اورانیوم با خلوص ۶۰ درصد در نیروگاه اتمی فردو اظهار نگرانی کرد.

او در ادامه سخنانش تصریح کرد: «ایران به ما اطلاع داد که ظرفیت غنی‌سازی اورانیوم ۶۰ درصدی خود را ۳ برابر می‌کند، نه ۲ برابر... ۳ برابر می‌کند؛ که این رقم بسیار نزدیک به سطح نظامی یعنی ۹۰ درصد است.»

گروسی توضیح داد: «این مسئله اصلاً پیش پاافتاده نیست. این موضوعی است که می‌تواند عواقبی به همراه داشته باشد. ما باید راستی آزمایی کنیم.»

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که در روز‌های اخیر «علی باقری کنی» معاون وزیر امور خارجه کشورمان در سفر هند با گفت‌وگو با شبکه خبری ویون هند در پاسخ به سوالی درباره موضع دولت ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم در سطح بالا به دیدارش با وزیر خارجه هند و رایزنی درباره آن اشاره کرد.

علی باقری کنی گفت: «درباره فعالیت‌های غنی‌سازی باید بگویم این غنی‌سازی به طور کامل در چارچوب حقوق ایران و نیز اصول بین‌المللی تدوین شده در پیمان عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای یا همان ان‌پی‌تی و نیز منشور آژانس انرژی هسته‌ای ملل متحد و نیز توافق‌های صورت گرفته با آژانس است بنابراین به هیچ وجه نقض موارد ذکر شده نیست و ما بر اساس منافع ملی خود در حال پیگیری فعالیت‌های هسته‌ای خود در چارچوب اسناد و توافق‌ها و نیز اسناد بین‌المللی هستیم و همزمان تلاش می‌کنیم که حقوق ملت ایران نیز برآورده شود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۴:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
رافائل چرا کشورهایی که کلاهک های هسته ای دارند به ان پی تی پایبند نیستند؟ راستی رافائل چرا هر کشوری که دارای انرژی اتمی است و به ان پی تی پایبند است همیشه مورد تهدید آژانس قرار میگیرد و کارش به 2231 میکشد؟ این تناقض مال چیست؟ بگو اسرار این معمای غامض و پیچیده را. اسرائیل چرا کارش به 2231 نمی کشد؟ چون تو صهیونیستی؟
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۱:۵۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
رافائل ما با آژانس هیچ اختلافی نداریم ولی با تو که صهیونیست هستی شدیدا مخالفیم. ذاتا شما صهیونیست ها مخالف نوع بشر هستید. آژانس را صهیونیست نباید رهبری کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت به کشور زدند
که اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در دو ماه گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت مالی به کشور وارد کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی و امارات از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از سلاح های ساخت آمریکا، انگلیس و اروپا استفاده کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت منطقه و جهان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با افزایش اورانیوم ۶۰ درصد ایران مشکل دارد اما با بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل نه شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکارغنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی می‌فروشد
آمريکا جنایتکار با غني‌سازي ايران مشکل دارد اما با زيردريايي اتمي استراليا نه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
مذاکره با آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکارهیچ فایده‌ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
سلاح‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدید برای خاورمیانه
کشورهای غربی در حالی از خطر استفاده احتمالی روسیه از سلاح هسته‌ای در جنگ با اوکراین اظهار نگرانی می‌کنند که بسیاری از آنها همچنان چشمان خود را بر روی تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی بسته‌اند البته خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از کشورهای جهان دیگر زیر بار این ریاکاری تاریخی کشورهای غربی نمی‌روند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
به دشمنان قسم خورده انقلاب باید گفت ایرانی جماعت بعد از انقلاب مزه غرور ملی را به خوبی چشیده و هرگز حاضر نمی‌شود بار دیگر تحقیر بشود. مثل این است که فرد تحصیل‌کرده‌ای را بگویند به دوران بی‌سوادی برگردد. رهبر معظم انقلاب چه زیبا فرمودند هیچ ایرانی با غیرتی اگر چه جمهوری اسلامی را نیز قبول نداشته باشد اجازه باج دادن به آمریکا را نخواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
کسانی که روزی شعار جانم فدای ایران می‌دادند امروز در این اغتشاشات اخیر کاملاً هویتشان برملا شد که همنوا با جریان سلطه به دنبال تجزیه ایران عزیز به چند کشور بودند. ولی کورخوانده‌اند. دلیرمردان مرد این سرزمین از هر قومیت‌،کُرد، لر، بلوچ، عرب، فارس، ترک و... تن به ذلت نمی‌دهند و زیر یوغ شیطان بزرگ و جریان سلطه نمی‌روند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
امنیت تنها موضوعی است که تحت هیچ شرایطی اجازه خدشه‌دار شدن آن را نباید به کسی و جریانی داد. به تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها باید گفت به حمایت آمریکایی‌ها دلخوش نباشند. این‌جا ایران،‌ مهد ایستادگی، مقاومت و شجاعت است و آزموده را آزمودن خطاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و کشورهای اروپایی با تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی به دنبال پرونده‌‌سازی درخصوص نقض حقوق بشر توسط ایران هستند که خود این کشورها از جمله آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در جهان شناخته می‌شوند. این کشورها باید بدانند ایران مقتدر متعهد به حقوق بشر حقیقی بوده و اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه جدید شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران اتفاق تازه‌ای نیست ولی سؤال این است که آیا وضعیت حقوق بشر در کشور ما از وضعیت حقوق بشر در بیش از 220 کشور عضو سازمان ملل بدتر است؟ پس معلوم می‌شود که برخوردها با ایران حقوقی نیست بلکه همه سیاسی است. این قطعنامه جدید بازی دوگانه‌ای است که غرب با خریدن کشورهای کوچک علیه ایران شروع کرده تا هم فشار سیاسی به ایران وارد کند و هم ناآرامی‌ها در داخل تقویت شود، بلکه بتواند با مشغول ساختن ایران موفق به گرفتن امتیاز بشود. اما کورخوانده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
کشورهای حقه‌باز و مکاری که شعار زن را سر می‌دهند نیم‌نگاهی هم به وضعیت زنان در یمن که با بمب‌های اهدایی‌شان به شهادت رسیده و یا مجروح شده‌اند بیندازند. طی 8 سال تجاوز سعودی آمریکایی به یمن 2435 زن یمنی شهید و 2762 نفر زخمی شده‌اند! یک و نیم میلیون زن باردار و شیرده از سوء‌تغذیه رنج می‌برند و در هر 2 ساعت یک زن و 6 کودک نوزاد فوت می‌کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جریان سلطه و غرب وحشی که برای ما شعار زن زندگی آزادی سر داده چرا هیچ واکنشی در برابر ابو ارّه بن‌سلمان خبیث که صدها زن مسلمان را صرفاً به خاطر ابراز عقیده بازداشت و بعضاً در وضعیت وخیمی هستند،‌ ندارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
چطور جریان اشرافی غربگرا این روزها به جای همراهی با ملت به ویژه خانواده معظم شهدا در یک همنوایی آشکار با بیگانگان دایه دلسوزتر از مادر شده و درخواست عفو عمومی برای جنایتکاران وحشی داعشی که طی این مدت دو ماهه این همه خسارت جانی و مالی به بار آورده‌اند، می‌شوند؟ کدام کشور با این قوم وحشی با عفو عمومی برخورد می‌کند؟ بریده باد دست و قلمی که برای خشنودی دشمن ملت بر سر سفره انقلاب نشسته و مطلب می‌نویسد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور فرانسه اظهار می‌دارد برای امنیت زنان فرانسوی که دیگر جرأت سوار شدن به وسیله نقلیه عمومی را ندارند، بایدحضور پلیس را در بخش حمل‌ونقل دو برابر کنیم! قابل توجه شعار دهندگان زن، زندگی و آزادی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
این روزها مردم در فرانسه، انگلیس، ایرلند،‌چک، ایتالیا به خاطر بی‌عدالتی، تبعیض، گرانی، بحران مسکن، افزایش قیمت انرژی و... در کف خیابان‌های این کشورند. آن وقت یک مشت غربزده مفلوک به این‌هایی که خود در گل گیر کرده‌اند، دل بسته‌اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اگر دهه هفتادی‌های ایران به عنوان مدافعان حرم درخشیدند و تروریست‌های داعشی این دست پرورده‌های آمریکا را در منطقه شکست دادند ولی دهه هشتادی‌ها مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را به اتمام خواهند رساند و خروج آمریکا از منطقه و افول قدرت آن را به حول و قوه الهی رقم خواهند زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
وزیر خارجه انگلیس درباره احیای برجام گفته پیشنهادات خوبی به ایران داده‌ایم و خواسته توپ را به زمین ایران بیندازد این در حالی است که بعد از خروج آمریکا از برجام کشورهای اروپایی از جمله انگلیس هم به تعهدات خود در برجام عمل نکردند. دیگر حنای این مسخره‌بازی‌ها رنگی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
وقتی می‌گوییم تخریب و اهانت به پرچم ایران یک پروژه آمریکایی است عده‌ای جوش آورده و ما را متهم به توهم توطئه می‌کنند. دیدید که آمریکا در صفحه توئیتر خود چگونه علامت الله را از روی پرچم کشورمان حذف کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اگر آمریکا برای تأمین درآمد ناچار به خام‌فروشی یعنی صدور زغال سنگ و نفت روی آورده معنی‌اش این است که این کشور رو به افول است. یعنی دیگر ابرقدرت جهان نیست و برعکس ایران به اعتراف دوست و دشمن نسبت به گذشته قوی‌تر شده است.تشدید دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی علتی جز این ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
رابرت مالی: در صورت شکست برجام، امکان استفاده از گزینه نظامی وجود دارد
اظهارات این مقام ارشد آمریکایی درباره احتمال استفاده از گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی در روز چهارشنبه نهم آذر، در حالی است که رزمایش هوایی مشترک آمریکا و اسرائیل با هدف شبیه‌سازی سناریو‌های حمله احتمالی علیه جمهوری اسلامی و شبه‌نظامیان مورد حمایت آن در خاورمیانه، به تازگی برگزار شد. اما این تنها نشانه مرگ برجام نیست. شورای آتلانتیک اندیشکده آمریکایی واقع در واشنگتن که از سال ۱۹۶۱ تاسیس شده و اصولا اهمیت زیادی در حوزه مطالعات مربوط به سیاست خارجی و روابط بین‌الملل دولت‌های آمریکا دارد یک پروژه جدید در خصوص ایران آغاز کرده و در متن اعلامیه آغاز به کار این پروژه از پایان برجام خبر داده است. ظاهرا ماموریت باربارا اسلاوین به عنوان رئیس بخش ایران شورای آتلانتیک به سر آمده وعصر جدیدی در حوزه ایران آغاز شده است.
شورای آتلانتیک در اعلامیه خبر آغاز «پروژه استراتژی ایران» نوشته «ایران با چالش‌های بی سابقه‌ای رو به رو شده است و این چالش‌ها شورای آتلانتیک را بر آن داشته که یک رویکرد همه جانبه در ارتباط با مطالعات مربوط به ایران در پیش بگیرد.» در ادامه این اعلامیه که روز دوم دسامبر (جمعه ۱۱ آذر) منتشر شده آمده «برنامه شورای آتلانتیک در حوزه خاورمیانه ایجاد یک پروژه تحت عنوان پروژه استراتژی ایران است که قرار است نگاه جامعی به مسائل سیاسی، حقوق بشری، امنیتی، اقتصادی، هسته‌ای، اجتماعی و منابع طبیعی ایران داشته باشد.»
«جاناتان پنی کراف» رئیس پروژه به شورای آتلانتیک گفته این برنامه در واقع متشکل از کارشناسان از طیف‌های سیاسی مختلف با تخصص‌های مختلف خواهد بود که درباره آینده ایران گفتگو می‌کنند و گزینه‌های استراتژیک مختلف را به سیاستمداران ارائه می‌دهند.
مهمترین بخش این اطلاعیه، اما بخشی است که تحولات اخیر ایران اشاره کرده است. شورای آتلانتیک تحولات ایران را که این شورا را به ایجاد پروژه ایران واداشته به چند دسته تقسیم کرده است؛ جنبش‌های اجتماعی زنان با تقاضای آزادی و خودمختاری فردی، احتمال تغییرات بسیار کلان ایران در کوتاه‌مدت، نقش جدید ایران در منطقه به ویژه حمایت‌های نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین و «احتمال پایان برجام» به عنوان منشوری که سیاست ایالات متحده و اروپا در قبال ایران در بیش از یک دهه گذشته بر آن استوار بوده است. ویل وچسلر مقام ارشد برنامه خاورمیانه شورای آتلانتیک درباره این تحولات گفته هرگز به اندازه الان نیاز به سیاست‌های فکر شده و اصیل و تحلیل‌های فراحزبی درباره ایران احساس نمی‌شده است.
فهرست اسامی کمیته مشاوران پروژه استراتژی ایران در شورای آتلانتیک نشان از اهمیت این پروژه در حوزه سیاست‌گذاری‌های آمریکا در قبال ایران دارد. ارنست مونیز وزیر سابق انرژی آمریکا، راب مک کر سفیر پیشین بریتانیا در ایران، فرانک مک‌کنزی فرمانده سابق پایگاه مرکزی آمریکا، استوارت لوی معاون سابق وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، پائول فولی سفیر سابق استرالیا در تهران، فرانسیس تاونسند مشاور سابق امنیت داخلی رئیس جمهوری آمریکا و بت سنر معاون سابق رئیس سیا در کنار محمود سریع‌القلم استاد علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و صنم وکیل معاون برنامه خاورمیانه و شمال آفریقا در چتم‌هاوس در زمره افرادی هستند که قرار است در پروژه استرانژی ایران، سیاست‌های آمریکا در قبال ایران را طراحی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
برای اینکه بدانید منظور «مالی» از نقطه‌ای که آمریکا در حال حاضر روی آن ایستاده چیست، بهتر است به توضیحات علی واعظ تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران در امور ایران در گفتگو با روزنامه هم‌میهن توجه کنید. واعظ معتقد است برجام بلاموضوع شده و اولویت آمریکا دستیبابی به توافق‌های «کمتر در برابر کمتر» و موقتی با ایران است که طی آن محدودیت‌هایی را بر صنعت هسته‌ای ایران در ازای لغو محدود تحریم‌ها اعمال کند.
رابرت مالی پیش از اینکه سمت نمایندگی آمریکا در امور ایران را برعهده بگیرد، رئیس و مدیر عامل گروه بین‌المللی بحران در واشینگتن، دی. سی. بود و واعظ درکنار او در گروه بین المللی بحران کار می‌کرد. از این رو توضیحات واعظ حائز اهمیت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
در این مدت طرف غربی بار‌ها اعلام کرده برجام از دستور کارش خارج شده و بر حمایت از معترضان ایرانی متمرکز شده است. آخرین و البته مهمترین سیگنال مرگ برجام، مصاحبه اخیر رابرت مالی نماینده ویژه دولت بایدن در امور ایران با نشریه فارین پالیسی است. او روز چهارشنبه ۳۰ نوامبر در یک نشست وبیناری به «راوی آگراوال» سردبیر فارین پالیسی گفته دولت جو بایدن به منظور جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، فشار‌هایی روی تهران گذاشته که رژیم ایران «سالیان مدیدی» تحمل نکرده است.
او هشدار داده و گفته اگر هیچ کدام از این فشار‌ها و تحریم‌ها کار نکنند، جو بایدن «به عنوان آخرین راه حل» با گزینه نظامی موافقت خواهد کرد تا جلوی دستیابی رژیم ایران به بمب اتم را بگیرد. با این حال مالی تاکید کرد که به نظر او «آمریکا هنوز در آن نقطه نیست»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
پروژه جدید شورای آتلانتیک درباره ایران/ برجام به طور کامل از دستور کار خارج می‌شود؟
اتفاقاتی در شرف وقوع است که شاید خبر آن هنوز به دست ما نرسیده باشد، اما سیگنال‌های آن غیر قابل انکار است. رویداد۲۴ دو سیگنال مهم در رابطه با برجام را استخراج کرده که نشان می‌دهد ظاهرا گزینه احیای برجام از دستور کار غرب به طور کامل خارج شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
مقامات ایران حاضر نیستند مرگ برجام را اعلام کنند و این تصمیم منطقی به نظر می‌رسد. با اینکه دولت رئیسی سعی دارد بگوید برجام را به زندگی روزانه مردم گره نزده، به صبح نرسیده، نتیجه هر خبری درباره برجام را می‌شود در خیابان استانبول تهران برداشت کرد. دلار به سرعت به خبر‌های مربوط به مرگ و زندگی توافق هسته‌ای واکنش نشان می‌دهد و آب پاکی رو روی دست دولت رئیسی می‌ریزد. با این حال همچنان دولت بر سیاستش پافشاری می‌کند و یک هفته در میان سخنگوی وزارت خارجه و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از تبادل پیام‌ها با طرف اروپایی و آمریکایی برای ادامه مذاکراتی خبر می‌دهند که از سه ماه پیش به کما رفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
کسانی که دم از نبود آزادی در کشور می‌زنند به کدخدای خود بنگرند که خبرنگار آمریکایی پس از سؤال از بولتون درباره جنایات جنگی آمریکا چگونه به او دستبند زده از جلسه بیرون ‌انداختند؟!
بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال پس از این همه رسوایی در ادعای احمقانه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از اینکه آن همه گلوی خود را پاره کردند و فراخوان دادند و نتوانستند هیچ غلطی بکنند حال از فرط درماندگی مثل سگ‌هار مشغول گاز گرفتن یکدیگر شده‌اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
راستش من خائن نیستم. ولی بنظرم حق با آمریکاست .از سال ۲۰۰۸ که اوباما آمد و دوست داشت مشکلات با ایران حل بشود ، حکومت ایران از این فرصت استفاده نکرد تا ۲۰۱۳که داستانی برجام شروع شد و در ۲۰۱۵ به نتیجه رسید و توافق شد. باز ازاین برجام آنقدر استفاده نکردیم و تازه سنگ انداختیم جلوش تا ۲۰۱۷که اوباما رفته بود و یک آدم بی منطق مثل ترامپ آمد و زد زیر میز . باز از ۲۰۲۰ که بایدن آمد خواست که برجام احیا شود و ایران اینقدر فس فس کرد و ناز کرد تا رسید به الان ۲۰۲۲ و خورد به اعتراضات گسترده . کلا همه چیز خراب شد . یعنی از این ۱۴ سال اگر به نتیجه نرسیدیم ۹ سالش تقصیر ایران بود و ۳ سالش تقصیر آمریکای ترامپ و فقط دو سال خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
رابرت مالی، مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا جنایتکار تاکنون در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره بیش از 999 هزار بار دروغ گفته است.
ما مدعیان حقوق بشر را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.
نتیجه توافق هسته ای بی مورد و بی ارزش اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است..
نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.
نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
امریکا پنج سال است از توافق برجام خارج شده وتحریمها را هم رفع نکرده وامریکا علنا اعلام کرده منتظر است تا ببیند اغتشاشات در ایران به کجا می رسد.ولی درکمال تعجب رئیسی وروحانی ملت ونظام را در برجام وتحریم وننگ نگه داشته ، این ظلم در حق ملت ونظام است و رئیسی باید از توافق برجام ملت را خارج کند. وقرارداد برجام را به اتش اندازد وبسوزاند تا امریکا دیگر به اغتشاشات وبراندازی دل خوش نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ رو بر عهده گرفت
بک سایت خبری اعلام کرد که داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ رو بر عهده گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدیدی برای ایران و منطقه خاورمیانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دشمنان می‌دانند اگر نیتی و چشم‌داشتی به منافع ایران در خلیج فارس، سواحل، جزایر و سکو‌های نفتی داشته باشند با نیرو‌های قهرمان سپاه مواجه هستند و در یکی دو موردی که نیرو‌های گشتی آمریکا به اشتباه به حریم سرزمینی ایران وارد شدند دستگیر شدند و با عطوفت و ملایمت ایران آزاد شدند و تعهد کتبی دادند که تکرار نکنند و تا کنون تکرار هم نکرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
نظامیان آمریکایی می‌دانند اگر نیتی و چشم‌داشتی به منافع ایران در خلیج فارس، سواحل، جزایر و سکو‌های نفتی داشته باشند با نیرو‌های قهرمان سپاه مواجه می‌شوند.
نیروی دریایی سپاه با تجربیات ارزشمندی که ‌از دوران دفاع مقدس و تامین امنیت خلیج فارس به دست آورده ‌در این سال‌ها در حال توسعه توان، قدرت و ارتقای آمادگی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست که رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا با بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ مشکل ندارد و فقط با افزایش اورانیوم ۶۰ درصد ایران مشکل دارد شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دخالت و مداخله رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مذاکرات هسته ای احیای برجام را پیچیده کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خاک آمریکا برای آمریکایی‌ها خطرناک‌تر از میدان جنگ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
ایران تنها کشوری است که از سال 1392 تاکنون با آژانس خیانتکار همه جانبه همکاری کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
فعالیت تروریسم در افغانستان؛ داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله به سفارت پاکستان را برعهده گرفت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
ناظر آژانس یعنی؛
۱_ جاسوس موساد وسیا
۲_خرابکار وابزار پاپوش درست کردن
۳_جعل اخبار ونشر اکاذیب
۴_آگاهی از نقاط قوت
۵_شناسایی دانشمندان هسته ای
۶_سنگ اندازی در ساخت زیر ساخت های هسته ای
۷_تحریم کردن با توجه به ضعف ها ونیازهای هسته ای
۸_شناسایی کارکنان معمولی هسته ای وبر قراری ارتباط با آنان برای خرابکاری درسیستم ها از درون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده‌اند
آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده‌اند و خروج آمریکا از برجام نمونه بارز بدعهدی این کشور به پیمان‌های بین المللی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
غنی‌سازی ۶۰ درصدی در فردو پاسخی قابل پیش‌بینی به آمریکا و تروئیکای اروپا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اقدام آمریکا در سرقت نفت سوریه غیرقانونی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها با کوچک‌ترین اقدام غلط علیه ‌ایران از سپاه ضربه سختی‌ خواهند خورد
آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند و اگر غلطی کنند ضربه سختی را خواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حقوق بشر سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
کشورهای ناقض‌ حقوق ملت‌ها نمی‌توانند مدعی ‌حقوق بشر باشند
کشورهایی که خود ناقض حقوق دیگر ملت‌ها هستند، نمی‌توانند در مقام مدعی و یا قاضی وضعیت حقوق بشر در یک کشور بنشینند و باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
کشورهایی که خود ناقض حقوق دیگر ملت‌ها هستند، نمی‌توانند در مقام مدعی و یا قاضی وضعیت حقوق بشر در یک کشور بنشینند، بلکه می‌بایست پاسخگوی جنایات خود در نقض فاحش حقوق بشر باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
در زمان که اروپا و متحدانش به سرکردگی کاخ سفید و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای به اصطلاح اسلامی و هم سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند ولی متاسفانه دولت خیانتکار حسن روحانی بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور سابق ایران به همراه ظریف و عراقچی و غیره با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کرد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
رابرت مالی: سیاست واقعی آمریکا در قبال ایران بین «دیپلماسی» و «پلن بی» است / باب دیپلماسی با ایران باز است اما به دلیل درخواست‌های فرابرجامی، ارسال پهپاد به روسیه، تهدید و بازداشت آمریکایی‌ها رسیدن به توافق در اولویت نیست
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار این ادعا که "باب دیپلماسی با ایران باز است"، مدعی شد که سیاست واقعی واشتگتن چیزی بین «دیپلماسی» و «پلن بی»(طرح جایگزین) است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار دیگر حق حرف زدن در مورد برجام و غیره را ندارد آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بیش از 999 هزار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره به ایران خیانت کرده است.

از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا در بخش رسانه ۵۵ هزار میلیارد دلار علیه ایران هزینه کرده‌ است!
آمریکا ۵۵ هزار میلیارد دلار هزینه رسانه علیه ایران کرده‌اند. این در حالی است که این رقم با واقعیت اقتصادی دنیا تطبیق ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت به کشور زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
تروریسم اسرائیل، هرگز انقلاب ملت فلسطین را متوقف نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
سد چم شیر را ابگیری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
امریکا و اسرائیل دنبال ضعیف کردن نظام هستند.
مذاکره با غرب مسخره است.
همکاری با آژانس اتمی ناتو باید متوقف شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
مبارزه با آمریکا و حامیانش را بهترین گزینه می‌دانیم
مبارزه با اروپا و حامیانش را بهترین گزینه می‌دانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا جنایتکار ۱۵ هزار نظامی اوکراینی را آموزش می‌دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
غنی‌سازی 90 درصدی اورانیوم توسط برخی کشورهای اروپایی نگران‌کننده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اسرائیل تهدید کرد: پاسخ ایران را در کرمانشاه و تهران می‌دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
همکاری ایران با آژانس از همان ابتدا غلط و اشتباه بود
آژانس ثابت کرد که سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی بوده است و هم برای رژیم صهیونیستی جاسوسی کرده است.
در سراسر جهان هیچ کشوری تاکنون با آژانس در مورد سلاح هسته ای همکاری نکرده است.
همکاری ایران با آژانس حمایت از این جنایتکاران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
بازم این شفتک ضر زد، اگه خفی شی و دهن کثیفت رو ببندی نمیگن لالی، صهیونیست بی شرف خفه شو
Iran (Islamic Republic of)
a.n
۰۸:۴۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
جناب حسن روحانی این بی شرف ها رو پررو کرده
هنوز خبر ندارن ناخدای با کدخدا رفته ، ناخدای با خدا اومده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اتفاقا شما باایران اختلاف دارید و زیاده خواهید و پر رو.
کاش کلا ایران از آژانس خارج می شد تا تو دهانتون زده باسه برای همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد که نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه تاکنون صفر!
مذاکره بی نتیجه است.
توافق هسته ای بی نتیجه است.
برجام بی نتیجه است.
مذاکرات وین بی نتیجه است.
مذاکرات دوحه بی نتیجه است.
همکاری ایران با آژانس بی نتیجه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
دوباره حرف زد، حرف نزنی نمیگن لالی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل قطعنامه صدور و صادر نشده است و نمی شود چون به خاطر که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
شرم آور و تاسف بار است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل سکوت اختیار کرده است.
پس همکاری با آژانس از سال 1392 تاکنون دولتمردان و مسئولان کشورمان مقصر اصلی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
گروه 7 اتهامات اتهامات علیه ایران را تکرار کرد
ادعای گروه هفت: ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای تصمیم نگرفته است/ و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال 1397 و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای اروپایی خیانتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار از توافق هسته ای خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است ولی متاسفانه سران بی ادب کشورهای غربی خیانتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی دانند و توجهی نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار از سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون دفاع، حمایت و استقبال کرده است چرا؟
شرم آور و تاسف بار است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل سکوت اختیار کرده است.
پس همکاری با آژانس از سال 1392 تاکنون دولتمردان و مسئولان کشورمان مقصر اصلی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای آمریکا هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای انگلیس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای فرانسه هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای آلمان هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای سایر کشور اتحادیه اروپا هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
مذاکره در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و همچنان نیزادامه دارد.
توافق هسته ای در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و همچنان نیزادامه دارد.
برجام در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و همچنان نیزادامه دارد.
مذاکرات وین در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و همچنان نیزادامه دارد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۴:۵۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
بابا چند تا پبام با یک فرمت میدی ما که‌میدونیم از طرف خود yjcهستی حداقل خلاق باش یک پیام و‌به شش روش نفرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای ابراز نگرانی از ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، نسبت به کلاهک های هسته ای دیگر کشورها موضع گیری کند.
تولید تجهیزات نظامی مربوط به حوزه دفاعی است لذا گروسی نمی تواند تقویت بنیه دفاعی ایران را زیرسوال ببرد و موجب نگرانی بداند.
امروزه کشورهای متعددی در دنیا هستند که کلاهک های هسته‌ای دارند اما هیچگاه مشاهده نشده که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به آنها موضع گیری کند که بیانگر رویکرد متناقض گروسی است.
همچنین رژیم غاصب صهیونیستی نیز هیچگاه تعهدات آژانس را نپذیرفته و دارای کلاهک های هسته ای است که این اقدام انها سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است؛ چرا گروسی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی نمی کند؟.
متاسفانه غربی ها از هر موضوعی استفاده سوء می کنند تا روند گفتگوها را به بن بست بکشانند و در این راستا مدیر کل آژانس نیز یکی از این بازیگران است.
هر چند باید یادآور شد کشورمان در مسیر توسعه و تقویت حوزه دفاعی خودش هیچگاه کوتاه نیامده زیرا خط قرمز است و بر پایه داشن بومی در این راستا حرکت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اعتراف اتحادیه اروپا: ایران به صورت کامل تعهدات خود را اجرا کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اروپا بجنایتکار از سال 2015 تاکنون به تعهداتش در برجام عمل نکرد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اروپا از اجرای تعهداتش در برجام ناتوان است
تروییکای اروپا بجای موضع گیری علیه ایران، تعهداتش را اجرایی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی! منتظر برجام نباشید و به داد مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
رژیم های غربی می خواستند به سرعت یک توافق هسته ای حاصل شود. چه اتفاقی افتاد؟ آن ها درباره وجود یک تهدید هسته ای[از سوی ایران] دروغ می گفتند.
موضوع مذاکرات رفع تحریم ها از دستور کار ایران خارج نشده و تمام تحولات دیپلماتیک که هماهنگ کننده عالی اتحادیه اروپا آقای بورل دارد و نقشی که ایشان به عنوان واسطه در نقل و انتقال پیام بین ایران و آمریکا ایفا می کند نشان می دهد که طرف مقابل نیز به ادامه مذاکرات برای رفع تحریم ها پایبند است و آمریکایی ها نیز علی رغم برخی از مواضع، چیزی از اینکه از احیای برجام منصرف شده اند بیان نکرده اند. البته شاهد تناقض آمریکایی ها در رفتار و گفتار هستیم. از یک سو پیام هایی را برای احیای توافق می دهند و از سوی دیگر بعضا مواضعی را اتخاذ و بیان می کنند که این مواضع تکمیل کننده روند مذاکرات نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی! منتظر مذاکرات وین نباشید و به داد مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
مذاکره از سال 1392 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
برجام از سال 1394 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
مذاکرات وین از سال 1399 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است پس اروپا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه هم مانند آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام ندادند پس 3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه پژوپارس ۵۰۰ میلیون تومان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
پس چرا دولت حسن روحانی خیانتکار در چهارشنبه 12خرداد ماه سال 1400 در رسانه ها رسما اعلام کرده است که در مذاکرات وین مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها در وین حل و فصل شده است پس چه شد و این در حالی است که که مشکل ایران با آمریکایی ها از سال 1392 تاکنون در مذاکره حل و فصل نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
رژیم صهیونیستی جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
۱۲
آخرین اخبار