بالگرد اورژانس برای نجات جان ۴ مصدوم به پرواز درآمد

مسئول روابط عمومی اورژانس استان زنجان گفت: اورژانس هوایی برای نجات جان ۴ نفر که به علت تصادف در جاده‌های زنجان مصدوم شده بودند به پرواز درآمد.

مرادی گفت: بالگرد اورژانس هوایی زنجان دیروز چهارشنبه  طی ۲ پرواز به محدوده تیر پارک زنجان و بیمارستان رازی ماهنشان به ۴ مصدوم حوادث ترافیکی امدادرسانی کرد.

مسئول روابط عمومی اورژانس استان زنجان  ادامه داد: مصدومان حادثه اول که به دلیل واژگونی خودروی سمند در کیلومتر ۸۰ زنجان تبریز رخ داده بود با کمک عوامل اورژانس هوایی زنجان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

مرادی گفت: در مورد دوم نیز یک دستگاه تراکتور در شهرستان ماهنشان واژگون شده بود که مصدوم این حادثه نیز برای ادامه درمان می‌بایست به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل می‌شد، اما با توجه به وخامت حال بیمار امکان انتقال از مسیر زمینی میسر نبود؛ بنابراین تیم اورژانس بااستفاده از بالگرد برای امدادرسانی به این بیمار اعزام شدند.

او می‌گوید: این بیمار که یک خانم ۴۸ ساله و بومی شهرستان طارم است، به علت تصادف از ناحیه لگن دچار شکستگی شده بود و برای ادامه درمان می‌بایست به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل می‌شد، اما با توجه به وخامت حال بیمار امکان انتقال از مسیر زمینی میسر نبود؛ بنابراین تیم اورژانس بااستفاده از بالگرد برای امدادرسانی به این بیمار اعزام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.