بختیاری:

تمدید قرارداد نیرو‌های طرحی علوم پزشکی زنجان پیگیری می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت:این واحد دانشگاهی درخصوص تمدید قرارداد کارکنان طرحی و قراردادی ۸۹روزه باوزارت بهداشت درحال رایزنی است.

بختیاری عصر دیروز  سه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های درمانی ابهر بااشاره به اینکه هر پروژه‌ای که آغاز می‌شود باید در موعد مقرر و طبق برنامه زمان‌بندی شده به بهره‌برداری برسد، گفت: تأخیر در اجرای پروژه ها، موجب بالا رفتن هزینه‌ها و اخلال در ارائه خدمت به مردم می‌شود.

او افزود: هم اکنون کمیته عمرانی دانشگاه به طور مستمر و هفتگی تشکیل می‌شود و تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام با حضور مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این حرکت، موجب تعیین تکلیف و تسریع در تکمیل پروژه‌ها شده است.

این مسئول، شمار پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه علوم پزشکی زنجان در آغاز تصدی فعالیتی خود  در دانشگاه علوم پزشکی را بیش از ۶۰پروژه عنوان کرد و گفت: تعدادی از این پروژه‌ها در دهه فجر و بخشی دیگر نیز در هفته سلامت افتتاح و بهره‌برداری شد که طبق برنامه، تعدادی از آن‌ها نیز در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هدف از سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها، ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم است و نیمه‌تمام ماندن پروژه‌ها و بدون استفاده، ماندن تجهیزات، تخریب و مستهلک شدن آن‌ها در گذر زمان شایسته نظام سلامت نیست.

او بابیان اینکه پروژه اورژانس بیمارستان امدادی ابهر و واحد‌های غربالگری سرطان و شیمی‌درمانی این بیمارستان در اواخر سال۱۳۹۵ کلنگ‌زنی شده است، ضمن ابراز تأسف از طولانی شدن این پروژه، گفت: افتتاح دیرهنگام پروژه‌ها نه تنها زیان مالی در پی دارد بلکه موجب محرومیت شهروندان از دریافت خدمات می‌شود که یک ضرر مضاعف است.

بختیاری ابراز امیدواری کرد که کلینیک تخصصی ابهر در آینده‌ای نزدیک افتتاح و وارد چرخه خدمت رسانی شود تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان اضافه کرد: امیدواریم در آینده گام‌های موثرتری در حوزه سلامت برداشته شود که نتیجه آن، افزایش سلامت، افزایش امید به زندگی و افزایش خدمت‌رسانی به مردم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.