بنیاد احسان هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی را زیرپوشش قرارداد

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان گفت: یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز مستعد در حوزه تربیتی و آموزشی استان شناسایی شده که مورد حمایت این بنیاد قرار خواهند گرفت.

فرشید سلیمی گفت: طبق این قرارداد بنیاد احسان متعهد شده بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر را در مناطق محروم استان اردبیل توزیع کند.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در امضای تفاهم‌نامه‌ای با مدیرکل آموزش و پرورش استان از توزیع ۳۵۰۰ بسته کمک آموزشی به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استان اردبیل خبرداد و گفت: علاوه بر این ۷ مدرسه دوره دوم برای آموزش از راه دور دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استان اردبیل توسط نیرو‌های مردمی تجهیز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در این نشست گفت: دوران کرونا نواقص و کاستی‌هایی را در فرآیند یاددهی و یادگیری ایجاد کرد که آسیب‌های آشکار و پنهان آن در مناطق محروم و آسیب‌پذیر بیشتر نمود یافت.

کلام‌الله صفری کلاس‌های تابستانی را فرصتی استثنایی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان دانست و گفت: با اجرای این طرح می‌توان دانش‌آموزان لازم‌التوجه را شناسایی و از ترک تحصیل آن‌ها جلوگیری کرد.

او می‌گوید: دانش‌آموز، والدین و مدرسه سه ضلع آموزش هستند که عدم حضور و نقش آفرینی یکی از این ضلع‌ها می‌تواند آسیب‌هایی به چرخه تعلیم و تربیت وارد کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه در حوزه آموزش ۲۰ برنامه عملیاتی و در حوزه پرورشی ۳۰ برنامه تدوین شده است، گفت: داشتن جامعه‌ای سالم بدور از هر گونه آسیب، آموزش و پرورش و معلمانی توانمند می‌خواهد که در جامعه جریان‌سازی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.