توزیع ۲۳ تن گوشت قرمز در بین نیازمندان مناطق کم برخوردار اردبیل

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل از توزیع ۲۳ تن گوشت قرمز در میان نیازمندان مناطق کم برخوردار خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل امروز در مراسم مرحله هشتم رزمایش همدلی و احسان در مسجد دانشگاه علوم پزشکی به مشارکت این ستاد در کار های خیر عمرانی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و سلامت اشاره کرد و گفت: ساخت مدرسه، مسجد، توزیع بسته های معیشتی،بهداشتی و لوازم التحریر، ساخت واکسن، تهیه دارو های ضروری از جمله خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محسوب می شود که این اقدامات با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور انجام می‌شود.

افتخاری گفت: این ستاد در قالب طرح اشتغال زایی، از یک هزار مشاغل خرد و خانگی در سال ۱۴۰۰ حمایت کرده است.

او با اشاره به فعالیت‌های بنیاد احسان گفت: این بنیاد چهار سال پیش تاسیس شده  و در همان امتداد اقدامات بنیاد احسان و با تمرکز بیشتر بر روی مسائل اجتماعی فعالیت می کند.

افتخاری گفت: در قالب بنیاد احسان در ایام تشدید شیوع کرونا کارخانه تولید ماسک در اردبیل ایجاد شد که تولید روزانه این کارخانه در روز های کمبود ماسک که در کشور رقم خورده بود به ۴ میلیون ماسک در روز رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل گفت: این ستاد در راستای تامین داروهای مورد نیاز برای درمان کرونا  همچنین ساخت کیت های تشخیصی کرونا پیش گام بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.