ادامه اعتراضات کامیون‌دارها در کانادا

منابع خبری از تداوم اعتراض کامیون‌دارها به محدودیت کرونایی در کانادا خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - کامیون‌دار‌های معترض به محدودیت‌های کرونایی و واکسیناسیون در کانادا امروز (شنبه) برای دومین هفته متوالی در «اتاوا» پایتخت این کشور دست به اعتراض زدند.

طبق گزارش اسپوتنیک، رئیس پلیس اتاوا با اشاره به اعتراض امروز و تدام حضور کامیون‌دار‌ها گفت: «پایتخت کانادا با خشم و خطر واقعی خشونت مواجه است. بدون شک پویایی در افراد درگیر و جناح‌های مختلف که در شهر هستند، خطر و پتانسیل واقعی برای افزایش خشونت را ایجاد می‌کنند.»

پلیس همچنین تخمین می‌زند که امروز تا هزار معترض در اتاوا حضور یابند.

شب گذشته نیز اعتصاب ۸ روزه صد‌ها کامیون‌دار کانادایی در اعتراض به واکسیناسیون اجباری کرونا درنهایت با دخالت پلیس کانادا به پایان رسید.

مقامات کانادایی نیز می‌گویند در روز‌های آینده رایزنی‌هایی درباره لغو قوانین مربوط به واکسیناسیون اجباری خواهند داشت. بسیاری در کانادا این اعتصاب را به شورش طرفداران ترامپ که درنهایت به حمله به ساختمان اصلی کنگره منتهی شد تشبیه کرده‌اند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در پیامی اعلام کرد: «کامیون‌داران به طور مسالمت‌آمیز به سیاست‌های خشن غیرانسانی جاستین ترودو اعتراض دارند. ترودو با سیاست‌های جنون‌آمیز خود در حال نابودی کاناداست.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار