رئیس اتاق اصناف اصفهان:

اصناف اصفهان تعطیل نمی‌شوند

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: با کسبه‌ای که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌ باشد برخورد خواهد شد و تعطیلی تجمعی برای اصناف نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - رسول جهانگیری در رابطه با نحوه فعالیت اصناف در شرایط قرمز کرونایی، گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و شرایطی فعلی جامعه، دیگر شاهد تعطیلی جمعی کسبه نخواهیم بود.

بر این اساس فقط با کسبه‌ای که شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و انجام واکسیناسیون را رعایت نکرده‌ باشد برخورد خواهد شد و تعطیلی تجمعی برای اصناف نخواهیم داشت.

او گفت: اصناف کمترین سهم را در شیوع بیماری کرونا داشته و بیشتر مراکز تجمعی دولتی از جمله بانک‌ها و همچنین مترو و اتوبوس در شیوع بیماری کرونا نقش ایفا می‌کند.

جهانگیری می‌گوید به نظر می‌رسد اگر مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند بهتر می‌توان شیوع این بیماری را کنترل کرد و لازم است در این مورد فرهنگ سازی شود.

به گفته رئیس اتاق اصناف اصفهان واحد بازرسی اصناف دائماً بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی نظارت کرده و با متخلفان برخورد می‌کند. تعطیلی اصناف برای جلوگیری از شیوع کرونا در دنیا منسوخ شده و رعایت شیوه نامه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار