کنترل هوشمند خودرو‌های دارای اضافه بار در شهر‌های اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با تخلف اضافه بار خودرو‌ها در معابر شهری با استفاده از سیستم‌های هوشمند این پلیس برخورد قانونی می شود.

 رئیس پلیس راهور اصفهان گفت:هم اکنون با استفاده از دستگاه‌های هوشمند WIM با تخلف اضافه بار خودرو‌ها در معابر برون‌شهری برخورد می‌شود که در صدد هستیم تا این دستگاه‌ها در معابر شهری نیز نصب شوند.

علی اصغر زارع افزود: خودرو‌های دارای اضافه بار علاوه بر اینکه هدایت و کنترل خودرو را برای رانندگان با مشکل مواجه می‌سازند به آسفالت خیابان‌ها و زیرساخت‌های شهری نیز آسیب می‌زنند که در این خصوص به پلیس راهور تمامی شهرستان‌ها ابلاغ شده تا با این تخلف به طور جدی برخورد کنند.

او گفت: خودرو‌های دارای اضافه بار علاوه بر اعمال قانون توسط ماموران این پلیس به شهرداری‌ها نیز معرفی و براساس میزان خسارتی که به آسفالت و زیرساخت معابر شهری وارد کردند، مجدداً توسط آنها جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: همه رانندگان، موتورسواران و حتی عابران پیاده ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند و باید به قانون احترام بگذارند.

او عنوان کرد: هدف اصلی پلیس از برخورد‌های سختگیرانه با رانندگان و موتورسواران متخلف برقراری نظم در ترافیک شهری و حفظ جان شهروندان است و قطعاً اگر همه شهروندان قوانین را بشناسند و به آنها مقید باشند پلیس هم هیچ کس را جریمه نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.