شورا و شهرداری کرمانشاه با هم تعامل داشته باشند/ بر اولویت‌های شهر تمرکز کنید

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر همکاری شورا و شهرداری کرمانشاه، از مسئولین این دو نهاد خواست تا با هم تعامل داشته و تمرکز خود را بر اولویت‌های شهر بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت الله مصطفی علما در دیدار امروز (7 بهمن) با شهردار و مسئولین شهرداری و برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه گفت: امام راحل از همان ابتدای انقلاب اسلامی خود را خدمتگزار مردم نامیدند و این روحیه باید در تمام مدیران و مسئولین در تمام رده ها وجود داشته باشد.

شورا و شهرداری کرمانشاه باید تمام زمان و وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده و از حاشیه‌ها دوری کنند؛ حاشیه‌های فضای مجازی هیچ وقت تمام نمی‌شود و اگر بخواهیم به آن‌ها بپردازیم عمر خدمت از دست می‌رود، بنابراین مسئولین شورا و شهرداری هم باید بدون توجه به این حاشیه‌ها تنها تمرکز خود را معطوف به انجام امورات شهر کنند.

 اختلافات را کنار بگذارید. همه افراد قطعا افکار مختلف دارند، اما از این افکار مختلف باید برای پیشرفت شهر بهره گرفت، نه برای اختلاف. داشتن روحیه گذشت و ایثار در شهرداری و شورای شهر بسیار مهم است؛ باید یاد بگیریم که اختلافات را کنار گذاشته و برای مصالح شهر و مردم در برخی موضوعات گذشت و ایثار داشته باشیم.

عمر خدمت به سرعت سپری می‌شود، گفت: همین‌که چشم روی هم بگذاریم چهار سال سپری شده و پایان کار شورا و شهردار فعلی فرا می‌رسد و آن زمان تنها کارنامه کاری آن‌هاست که قضاوت می‌شود و همین عملکرد چهار ساله توشه آخرت می‌شود؛ بنابراین به جای اینکه زمان را با اختلاف و حاشیه سپری کنیم بهتر است که آن را صرف خدمت به مردم کنیم.

 همه باید دست به دست هم داده و شهردار را در انجام امورات شهر یاری کنیم؛  قطعا رفع مشکلات شهر یک شبه میسر نیست و بودجه کلانی برای اجرای پروژه های عمرانی نیاز است، اما همین که شورا و شهرداری کمر خدمت به مردم ببندند قطعا مردم این خدمت را متوجه می‌شوند.

 این مهم است که کارهای انجام شده برای مردم اطلاع رسانی شود و مردم اگر ببینند مسئولین واقعا در حال خدمت هستند، قطعا شرایط و سختی ها را درک کرده و راحت‌تر با شرایط و مشکلات کنار می آیند. شهردار جدید باید با توجه به مشکلات بسیار و امکانات محدود روی اولویت‌های شهر تمرکز کرده و از دوباره‌کاری در برخی پروژه‌ها و موضوعات شهری خودداری کند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.