دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی در کرمانشاه/کشف ۹۴ فقره سرقت در صحنه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای معابر و اماکن و اعتراف او به ارتکاب ۹ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت معابر و اماکن در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشت زنی در محله جعفرآباد به یک نفر برخورد کردند که مشغول سرقت وسایل داخل پارک که بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ دلیری بیان داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده مشخص شد که از سارقین حرفه‌ای و تحت می‌باشد و به ۹ فقره سرقت معابر و اماکن اعتراف و سپس برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف سلاح و مهمات غیرمجاز در دالاهو

 سرهنگ کیومرث شهبازی فرمانده انتظامی دالاهو با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، گفت: در این راستا ۳ قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف شد.

او  اظهار داشت: از مجموع اسلحه‌های کشف شده ۲ قبضه آن جنگی  و یک قبضه نیز شکاری بوده است.

سرهنگ شهبازی ادامه داد: در این راستا علاوه بر سلاح‌های غیرمجاز کشف شده ۴۷ عدد فشنگ نیز کشف شد.

او در پایان یاداوری کرد: سلاح و مهمات غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه بخش گهواره کشف شد.

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در گیلانغرب

 سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری ۶ عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهر خبر داد.

او افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در محله میاندار گیلانغرب، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

 سرهنگ محمدی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل ضمن پایان دادن به درگیری، علاوه بر دستگیری ۶ عامل اصلی نزاع، یک قبضه سلاح شکاری کشف و ۲ دستگاه خودرو متعلق به افراد حاضر در درگیری را توقیف کردند.

او در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۹۴ فقره سرقت در صحنه

سرهنگ منوچهر رضایی فرمانده انتظامی صحنه از کشف ۹۴ فقره سرقت و دستگیری ۳۰ سارق با تلاش ماموران پلیس این شهرستان در آذرماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ منوچهر رضایی اظهار داشت: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به کشف ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز و ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر بوده است.

او ادامه داد: بازدید از یک هزار و ۲۲۱ واحد صنفی و پلمب ۱۴ واحد متخلف به همراه توقیف ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

سرهنگ رضایی در پایان از انجام ۹۴۸ مورد ماموریت در آذر ماه توسط پلیس صحنه خبر داد و گفت: این ماموریت‌ها منجر به دستگیری ۵۵ مجرم و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.