محکومیت جنایات سعودی علیه مردم یمن ازسوی حزب‌الله عراق

گردان‌های حزب‌الله عراق و رئیس مجلس اعلای اسلامی این کشور جنایات ائتلاف سعودی علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق با محکوم کردن جنایات ائتلاف سعودی علیه مردم مظلوم یمن، در پیامی توییتری حمله هوایی امروز ائتلاف متجاوز به ساختمان ارتباطات در الحدیده و شهید و زخمی شدن شمار زیادی در الحدیده و صعده را محکوم کرد.

سخنگوی نظامی حزب‌الله عراق نوشت: «سیاستمداران خیانتکار که پشت سر امارات، صهیونیست‌ها و آمریکای خبیث می‌خزند، می‌دانند که در عراق الحشد الشعبی، مقاومت، ارتش و مردانی هستند که اصلاً شبیه آن‌ها نیستند. آن‌ها به حق، مرد هستند. این را خاندان بن زاید و کسانی که در کنار آن‌ها هستند، بفهمند.»

«شیخ همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: «ما تجاوز مستمر علیه ملت یمن را محکوم و حمایت خود را از ملت مظلوم یمن بر اساس حس تعلق اسلامی، عربی و انسانی اعلام می‌داریم.»

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق افزود: «ما در عین حال از سکوت جامعه بین‌الملل و نهاد‌های بین‌المللی در قبال تجاوزات عله یمن تعجب می‌کنیم.»

«شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق نیز با محکومیت کشتار مردم غیرنظامی یمن ازسوی ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کرد که استاندارد‌های جامعه جهانی در برخورد با مردم مبارز و سلطه‌گران دوگانه است.

امارات و عربستان به همراه یک ائتلاف عربی و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از ۷ سال پیش تاکنون به یمن حمله کرده و بسیاری از منابع بکر این کشور را به غارت بردند. همچنین طی حدود ۷ سال جنگ در یمن بیش از ۱۷ هزار نفر کشته و ۲۶ هزار نفر از نظامیان و غیرنظامیان زخمی شده‌اند که از میان کشته شدگان ۴۲۷۰ تن کودک و ۲۸۵۰ تن زن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار