حزب الله لبنان:

سکوت مرگبار جهانیان در قبال کشتار مردم یمن را محکوم می‌کنیم

حزب الله لبنان تجاوزات سعودی-آمریکایی به یمن را که منجر به کشته و زخمی شدن صد‌ها نفر از جمله زن، مرد و کودک شد، به شدت محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حزب الله در بیانیه‌ای که منتشر کرد، نوشت: «این کشتار شنیع موید وحشی‌گری نیرو‌های متجاوز و شرور و اقدامات آن‌ها دور از انسانیت، اخلاق و دین است. این حمله جبران شکست مفتضح آن‌ها در رویارویی میدانی در میدان جنگ است.»

به گزارش المنار، حزب الله در ادامه بیانیه خود ضمن ابراز تأسف از سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار شنیع مردم یمن، از همه آزادگان جهان خواست تا در کنار مردم مظلوم یمن بایستند و جنایات ائتلاف متجاوز سعودی را محکوم کنند تا مردم یمن که در طول سالیان دراز درد و سختی را تحمل کرده‌اند، بتوانند دشمنان را شکست بدهند و پیروز شود.

در پایان این بیانیه حزب الله ضمن تسلیت به مردم عزیز یمن و فرمانده آن‌ها برای این مصیبت وارده، از خداوند متعال برای شهدای عزیز رحمت و علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

پس از حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به ساختمان ارتباطات در الحدیده، سازمان «نت بلاکس» که محدودیت‌های اینترنتی در جهان را رصد می‌کند از قطع کامل اینترنت در یمن خبر داد. المیادین نیز در گزارشی اعلام کرد که در حملات ائتلاف متجاوز سعودی به صعده در شمال یمن، بیش از ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۲۰ نفر مجروح شدند.  

نزدیک به ۷ سال است که یک ائتلاف عربی متجاوز به سرکردگی عربستان و امارات و با حمایت تسلیحاتی و نظامی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به یمن حمله کرده است. بر اساس گزارش سازمان ملل، یمن هم اکنون با بدترین بحران‌های انسانی روبه‌رو است و در این کشور چندین میلیون نفر با قحطی روبرو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار