جهاد اسلامی فلسطین، جنایات ائتلاف سعودی به یمن را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جنایات ائتلاف سعودی علیه مردم مسلمان یمن را محکوم کرد و آن را تلاشی مذبوحانه برای شکست ارداه مردم یمن خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان - جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (جمعه) در بیانیه‌ای مطبوعاتی تأکید کرد که هدف‌گیری عمدی غیرنظامیان در یمن توسط هواپیما‌های آمریکایی با مشارکت هواپیما‌های دشمن صهیونیستی، گواه شکست تجاوزکاران در میدان‌های نبرد است و تلاشی مذبوحانه  برای شکستن اراده آهنین مردمی است که تصمیم گرفتند دیکته رژیم‌هایی را که سرنوشت خود را به سرنوشت آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه گره زده  و فلسطین و بیت‌المقدس رها کرده‌اند، نپذیرند.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطینکه در فلسطین الیوم منتشر شد، آمده است: «ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ایستادگی و همبستگی خود با ملت برادر یمن در برابر تجاوزات ناعادلانه در همه اشکال آن تأکید می‌کنیم و مطمئن هستیم که مردم یمن بدون توجه به فداکاری‌ها بر تجاوز پیروز خواهند شد.»

پس از حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به ساختمان ارتباطات در الحدیده، سازمان «نت بلاکس» که محدودیت‌های اینترنتی در جهان را رصد می‌کند از قطع کامل اینترنت در یمن خبر داد. المیادین نیز در گزارشی اعلام کرد که در حملات ائتلاف متجاوز سعودی به صعده در شمال یمن، بیش از ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۲۰ نفر مجروح شدند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار