تیراندازی در ایلینوی آمریکا ۴ زخمی بر جا گذاشت

بر اثر چندین تیراندازی پنجشنبه شب در یک مرکز خرید بزرگ در ایلینوی چهار نفر زخمی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پلیس آمریکا اعلام کرد بر اثر چندین تیراندازی پنجشنبه شب در یک مرکز خرید بزرگ در ایلینوی آمریکا چهار نفر زخمی شدند.

این حادثه با تیراندازی‌های دو مرد در مرکز خرید اوک بروک سنتر Oakbrook Center در اوک بروک در ایلینوی رخ داده است. این مرکز خرید در حدود ۱۹ مایلی (۳۰ کیلومتری) غرب شیکاگو واقع شده است.

یک خریدار که از مغازه فرار کرده بود، گفت که او و تقریبا ۴۰ نفر دیگر ساعت‌ها در یک اتاق پشتی ماندند تا پلیس فروشگاه را پاکسازی کند.

این خریدار ناشناس در این باره می‌گوید: ما در حال خرید اقلام خود بودیم و سپس صدای چهار یا پنج گلوله را شنیدیم و سپس دو نفر دیگر به داخل فروشگاه آمدند و گفتند بروید بیرون و همه بیرون رفتیم. سپس همه به اتاق پشتی هجوم بردیم و ساعت‌ها آنجا بودیم.

جیمز کروگز (James Kruger) رئیس پلیس محلی اوک بروک جزئیاتی از این تیراندازی ارائه کرد و گفت: در حال حاضر، چهار قربانی تیراندازی داریم که به بیمارستان‌های منطقه منتقل شده‌اند. مشخص شده است که آن‌ها در حال حاضر در شرایط وخیمی نیستند. یک قربانی دیگر نیز که مچ پایش پیچ خورده بود از منطقه فرار کرده است. تصور ما این است که دو مظنون تیراندازی با یکدیگر آشنا بودند و به سمت یکدیگر تیراندازی کردند و سایر قربانیان نیز بر اثر کمانه کردن گلوله‌های شلیک شده دو مظنون مجروح شدند. در حال حاضر معتقدیم یکی از افرادی که هدف تیراندازی قرار گرفته و در بیمارستان تحت مداواست، یکی از عاملان حادثه است. ما همچنین یک مظنون دیگر را در بازداشت داریم و ممکن است در حال حاضر یک نفر آزاد باشد یا ممکن است نباشد. ما تقریباً ۱۰۰ افسر پلیس از آژانس‌های منطقه از جمله کل کارکنان پلیس اوک بروک داریم که در اینجا در صحنه حضور دارند تا مرکز خرید را پاکسازی کنند. ما در حال حاضر در حال پاکسازی هر فروشگاه، به صورت فروشگاه به فروشگاه هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار