۱۵ کشته و زخمی در تیراندازی‌ به تجمعی مردمی در تگزاس

به دنبال افزایش خشونت مسلحانه در آمریکا، تیراندازیی در جنوب تگزاس رخ داد که بر اثر آن ۱ نفر کشته و ۱۴ نفر زخمی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، اد گونزالس، رئیس پلیس تگزاس گفت که در پی تیراندازی‌های یکشنبه شب در بی تاون تگزاس، یک نفر کشته و ۱۴ نفر زخمی شدند.

این افسر پلیس در خصوص این حادثه در صفحه توییترش نوشت: «تعداد مجروحان تاکنون به ۱۴ نفر رسیده است؛ یک نفر فوت شده و حال ۳ تن از مجروحان این حادثه نیز وخیم اعلام شده است. بقیه مجروحان دارای جراحات سطحی هستند.» به گفته گونزالس، بازرسان بخش جنایی در محل حادثه مستقر شده اند و تحقیقات کماکان ادامه دارد.

تیراندازی‌های یکشنبه شب بی تاون زمانی رخ داد که یک وسیله نقلیه به جمعیتی که برای «جشن زندگی» تجمع کرده بودند، نزدیک شد و شخصی از درون خودرو شروع به تیراندازی به سمت جمعیت کرد.

خشونت یکی از معضلات امروز جامعه آمریکاست. طی روز‌های گذشته، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد مسئولان در اکثر شهر‌های بزرگ آمریکا با شمار روز افزون جرائم خشونت آمیز، قتل و سرقت در آستانه سال نو مواجه اند.

شهردار نیویورک نیز ضمن اشاره به این حوادث خونبار در کنفرانسی خبری ابراز امیدواری کرد که جرائم خشونت آمیز در این شهر کاهش یابد. همزمان اداره پلیس نیویورک هم اعلام کرد که میزان جرائم در این شهر در مقایسه با سال گذشته حدود ۳/۴ درصد افزایش یافته است.

آزادی سلاح و خشونت فزآینده، به کابوس مرگبار این روز‌های آمریکا بدل شده است. نشریه هیل آمریکا پیشتر در گزارشی نوشته بود که بر اساس آمار جدیدی که مرکز بایگانی خشونت‌های مسلحانه تهیه و منتشر کرده، از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون در آمریکا ۱۴ هزار و ۷۲۳ مورد قتل و تیراندازی مرگبار به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار