بیش از ۲۱ کشته و زخمی در یورش خودرو به تظاهرکنندگان در آمریکا

یک خودرو اقدام به زیر گرفتن شماری از تظاهرکنندگان در ایالت ویسکانسین آمریکا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک خودرو روز یکشنبه جمعیت شرکت کننده در یک رژه تعطیلات در واکیشا در ایالت ویسکانسین آمریکا را زیر گرفت که تاکنون دستکم یک کشته و ۲۰ زخمی بر جای گذاشته است.

بر این اساس، در یک ویدئو منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی می‌توان یک خودروی اس یو وی (SUV) را مشاهده کرد که ظاهرا از پشت به راهپیمایان یورش می‌برد. در یک فیلم دیگر، پلیس به سمت همان خودرو در حالی که راننده اش به موانع خیابانی می‌کوبد، شلیک می‌کند.

عکس‌ها و فیلم‌های این حادثه که در توئیتر منتشر شد، خودرو‌های پلیس و آمبولانس‌ها را نشان می‌دهد که بعد از حادثه در خیابانی تجمع کرده اند که با شمار زیادی چراغ کریسمس تزیین شده است. این حادثه اندکی قبل از ۵ بعد از ظهر رخ داد.

پلیس در محل حادثه برخورد خودرو در مرکز واکیشا در ویسکانسین از مردم خواست پناه بگیرند. همچنین؛ مقامات دانشگاه کارول در واکیشا گفتند، پلیس بعد از حادثه برخورد خودرو مقررات کنترل آمد و شد برقرار کرده است.

دن تامپسون، رییس پلیس واکیشا اعلام کرد: یک فرد مظنون بازداشته شده و خودروی وی نیز در 32 کیلومتری محل حادثه کشف و ضبط شده است.

وی افزود: چند ساعت پس از حادثه قانون منع آمد و رفت در محل حادثه و اطراف آن لغو شده است. هنوز آمار دقیقی از تلفات در دست نیست و ممکن است تعداد کشته ها و زخمی های حادثه بیشتر از ارقام اعلامی شود.

مقامات امنیتی می گویند هنوز شواهدی مبنی بر تروریستی بودن این حادثه در دست نیست. با این حال، تحقیقات درباره این حادثه و روشن شدن ابعاد ماجرا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
تظاهرات نبوده از لباسها و آهنگهایی که میزنند معلومه مراسم کریسمس یا تمرین مراسم کریسمسه. احتمالا کسی که تو ماشین بوده مست بوده یا شاید واکسن زده دچار حمله قلبی شده. چند وقت پیش هم یه نفر بعد از زدن واکسن به خونه برمی‌گشت که پشت فرمون از هوش میره و تصادف می‌کنه. سقوط هواپیما و تصادفات ماشین به خاطر این واکسن‌های ام.آر.ان.ای زیاد شده
آخرین اخبار