جیکوب بلیک: جان سیاه‌پوستان آمریکایی در خطر است

شهروند سیاه‌پوست آمریکایی که به دست پلیس این کشور زخمی و فلج شده است در پیامی ویدئویی خطاب به سیاه‌پوستان آمریکایی اعلام کرد جان آن‌ها در خطر است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، جیکوب بلیک، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی که به دست پلیس بی‌رحم و نژادپرست این کشور آن‌هم به ضرب ۸ گلوله زخمی و فلج شده است، در حالی که در بیمارستان بستری است در پیامی ویدئویی اعلام کرد جان سیاه‌پوستان و رنگین‌پوستان آمریکایی در خطر است.

بلیک در این فایل ویدئویی، که وکیل او در صفحه توییتر خود منتشر کرده است خطاب به دیگر سیاه‌پوستان آمریکایی گفت: فقط می‌خواهم به شما، به تمام جوان‌ها و حتی مُسن‌ها بگویم، چیز‌های بیشتری برای زندگی در آن بیرون وجود دارد.


بیشتر بخوانید:


وی ضمن اشاره به ضایعه نخاعی خود که بر اثر شلیک گلوله پلیس آمریکا بوجود آمده است، گفت: جان شما، و نه فقط جان‌هایتان، بلکه پاهایتان را نیز ممکن است مانند این (بشکن می‌زند) از شما بگیرند.

بلیک با شاره به بخیه‌های زیادی در قسمت کمر و شکم او زده شده، گفت: شبانه روز درد دارم و هیچ کاری را بدون درد نمی‌توانم انجام دهم. نیازی نیست شما هم با چنین چیزی دست‌وپنجه نرم کنید. 

وی ادامه داد: به شما می‌گویم، خواهش میکنم زندگی خود را تغییر دهید. ما می‌توانیم با یکدیگر باشیم، درآمد داشته باشیم. همه چیز را برای مردم خود ساده‌تر کنیم.

یکشنبه هفته گذشته پلیس شهر کنوشا به سوی یک جوان سیاه پوست ۲۹ ساله به نام «جیکوب بلیک» از فاصله نزدیک و در حالی که داخل خودروی خود نشسته بود ۸ بار شلیک کرد و این موضوع خشم مردم این شهر را برانگیخت و آن‌ها را به خیابان‌ها کشاند.

جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی از لحن ترامپ و گفتار او انتقاد کرد و گفت سخنان او، نژادپرستی نهادینه در آمریکا را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ليبراليسم = نژاد پرستي
آخرین اخبار