یکی از کارکنان شرکت فایزر به دليل افشاگری اخراج شده است

یکی از کارکنان شرکت فایزر به دلیل افشاگری درباره اشکال‌های موجود در این واکسن اخراج شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی راشا تودی فاش کرد یکی از کارکنان شرکت فایزر به دلیل افشاگری درباره اشکال‌های موجود درباره تولید این واکسن اخراج شده است.

این فرد پس از آنکه وجود موارد زیادی از اشکال را درباره آزمایش‌های دوران بالینی واکسن کرونا افشا کرد از طرف مدیران شرکت اخراج شد.

با وجود ارائه واکسن هایی مانند فایزر از چند ماه پس از شیوع کرونا در این کشور، آمریکا با دارا بودن بیش از ۴۶ میلیون مبتلا بیشترین آمار را در میان کشور‌های جهان داراست. همچنین تاکنون بیش از ۷۶۸ هزار نفر در آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

این در حالی است که بسیاری از مردم این کشور با وجود در دسترس بودن واکسن های مختلف به دلیل بی اعتمادی به دولت خود از دریافت این واکسن ها خودداری می کنند.

ماه پیش خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این کشور نوشت: کرونا به میزان آنفلوانزای اسپانیایی که در صد سال پیش رخ داد، از آمریکایی‌ها قربانی گرفته است.

ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال ۲۰۲۰، تقریبا اکثر کشور‌های جهان با موارد ابتلا به کرونا در کشور خود مواجه شدند و در نهایت در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰، سازمان جهانی بهداشت، همه‌گیر بودن این بیماری را تائید کرد. در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار