مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی؛

شهدای کارمند، الگویی مناسب برای خدمتی صادقانه به ملت هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت گرامیداشت شهدای کارمند گفت: شهدای کارمند بهترین الگو برای مسئولان اجرایی هستند تا با تمام وجود خدمتی صادقانه به ملت داشته باشند.

مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت روز کارمند گفت: مطابق با فرمایش حضرت امام (ره) خدمت در بنیاد شهید، خدمت به نبی اکرم (ص) است و اگر انسان تصور کند که خداوند توفیق خدمت در جایی مانند بنیاد شهید را به او داده و به این گفته امام بزرگوارمان عنایت کند، به اهمیت و ارزش سنگین این جایگاه پی خواهد برد.

وی افزود: شهدا بر گردن تمام مسلمانان حق داشته و اگر وجود پاک آن‌ها در مملکت ایران نبود، اکنون ما شاهد آسایش و آرامش حاکم بر جامعه نبودیم. شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند تا با تمام وجود خدمتی صادقانه به ملت داشته باشند.

فعال با اشاره به ٣١٢شهید کارمند استان گفت: شهدای کارمند در تمامی عرصه‌های مختلف جامعه و در حساس‌ترین شرایط حضور داشتند و در راستای اهداف خود به درجه رفیع شهادت رسیدند. اما اگر امروزه شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی در عرصه مدیریت شهری هستیم، یقیناً دعای خیر خانواده شهداء و یاری خداوند پشت سر ما قرار دارد و این موفقیت را مدیون خون شهدا هستیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی، مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر میهن است، ادامه داد: خون شهدا همواره پاسدار و حافظ ارزش‌های والای نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهد بود.

فعال ضمن قدردانی از زحمات تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همکاران ما در بنیاد همواره تلاش می‌کنند تا خدمت‌گزاران خوبی برای نظام و ایثارگران باشند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.