مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت مطرح کرد:

آغاز تزریق واکسن کرونا به جانبازان شیمیایی سردشت

قادری گفت: با دریافت سومین محموله واکسن اسپوتنیک کووید_۱۹ روسی به تعداد ۱۵۰ دوز، نخستین مرحله واکسیناسیون جانبازان شیمیایی آغاز شد.

روژان قادری مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: سومین محموله واکسن اسپوتنیک روسی در راستای واکسیناسیون سراسری کووید ۱۹ برای گروه‌های پر خطر و اولویت دار با رعایت زنجیره سرد به تعداد ۱۵۰ دوز برای ۱۵۰ نفر از افراد در معرض خطر به سردشت رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت افزود: از امروز به مدت سه روز در محل بیمارستان امام خمینی (ره) با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی، شاغلین بیمارستان امام خمینی (ره)، کادر شاغل در مراکز ۱۶ ساعته و جمعی از جانبازان معزز شیمیایی در معرض خطر با اولویت معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کننده تعداد ۱۵۰ دوز واکسن اسپوتینک روسی خواهند بود.

قادری بیان کرد: با تحویل سومین محموله واکسن اسپوتنیک روسی تا این لحظه تعداد ۷۵ دوز واکسن که در دو مرحله قبلی تزریق شده بود و با تزریق این دوره به تعداد ۱۵۰ دوز مجموعا ۲۲۵ دوز واکسن اسپوتنیک روسی به افراد با اولویت در معرض خطر تزریق خواهد شد.

گفتنی است: سردشت در هفتم تیرماه سال ۶۶ مورد هجوم بمباران شیمیایی رژیم بعث معدوم عراق قرار گرفت که در این جنایت جنگی بیش از ۱۱۸ نفر شهید و ۲ هزار نفر نیز جانباز شیمیایی شدند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.