آزادگان؛ اسوه‌های صبر و مقاومت‌

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: آزادگان و جانبازان یادگاران ارزشمند دفاع مقدس هستند و باید این نسل به درستی به جوانان معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در دیدار با خانواده‌های جانبازان و آزادگان در ارومیه اظهار داشت: آزادگان اسوه‌های صبر و مقاومت، در همه برهه‌ها مایه افتخار بوده‌اند.

او ادامه داد: باید رشادت‌ها و ایستادگی‌های آزادگان زنده بماند تا با الگوبرداری از این سرمایه‌های معنوی به عنوان عنصری تاثیرگذار، عزت و سربلندی را برای کشور رقم بزنیم.

مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار اظهار داشت: آذربایجان‌غربی رتبه هفت کشور در بخش جمعیت ایثارگری و تعداد ایثارگران را دارد.

او  بیان کرد: ۲ هزار و ۲۰ نفر آزاده در آذربایجان‌غربی داریم و حضور این عزیزان برای همگان یک فرصت معنوی است چرا که در مقاطع حساس نظام و انقلاب از جان و وجود خود گذر کرده‌اند تا نظام و انقلاب برقرار باشد.

سردار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی  با خانواده آزادگان، دوران دفاع مقدس دیدار کرد؛ بهلول امانی جانباز و آزاده دفاع مقدس و خانواده جانباز و آزاده شهید جعفر عباس نژاد از نفراتی بودند که به همین مناسبت از آن‌ها و خانواده ایشان تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.