مار آناکوندای غول پیکر اتوبان را مسدود کرد!

عبور مار غول پیکر در وسط اتوبان موجب وحشت رانندگان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه عبور یک مار آناکوندا از وسط اتوبانی در برزیل را به تصویر می‌کشد.

«ایتالو ناسکیمنتو فرناندز» به همراه همسرش در حال عبور از این اتوبان در نزدیکی خانه خود بودند که این مار را مشاهده کردند. در تصاویری که آن‌ها از این صحنه تهیه کرده اند این مار آناکوندای غول پیکر را در حال عبور از وسط اتوبان نشان می‌دهد. فرناندز با متوقف کردن خودرو‌ها شرایط عبور بدون خطر مار از اتوبان را فراهم کرد. البته او تنها نبود و برخی رانندگان نیز برای کمک به وی پیوستند. تعدادی از رانندگان نیز در حالی که دچار وحشت شده بودند از نزدیک عبور مار از اتوبان را تماشا کردند.


بیشتر بخوانید


آقای فرناندز در این باره گفت: «من تصمیم گرفتم تا خودرو را متوقف کنم و از آن پیاده شوم تا به این مار کمک کنم. متاسفانه در اینجا هیچ علائم رانندگی برای آنکه راننده‌ها توقف کنند تا این مار از اتوبان رد شود وجود ندارد.»

فرناندز با گلایه از برخی رانندگان افزود: «متاسفانه همه به این حیوانات کمک نمی‌کنند و برخی ترجیح می‌دهند تا این مار‌ها کشته شوند. اما خوشحالم که این مار سالم ماند و به جنگل رفت. این زیبا بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۰
اگه مار کسی رو می‌کشت چی اگه تو جنگل کسی رو بکشه یا خفه کنه چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
من بودم از روش رد میشدم
خداوند نسل مارها را از زمین منقرض کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۸:۱۱ ۲۵ دی ۱۴۰۰
جناب ببخشید حیوانات هم جان دارن کمی رحم داشته باش
آخرین اخبار