حمله مار به زن هندی حین انجام خرافه مذهبی

زنی که با انداختن یک مار به دور گردنش در حال انجام تشریفات مذهبی بود بر اثر گزش آن جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزش ناگهانی مار جان یک زن محلی در هند را گرفت. «رونیا دِوی»، با انداختن این مار سمی به دور گردن خود در حال انجام تشریفات مذهبی بود که ناگهان مورد حمله این خزنده قرار گرفت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی علت آنکه این زن مار را به دور گردن خود انداخته بود این بود که به باور وی مار پیام آور خدای هندو است. قربانی برای شرکت در این مراسم مذهبی که به مراسم خدای شیوا یا ارباب مار‌ها شناخته می‌شود خانه خود را ترک و در محل برپایی مراسم حضور یافته بود.

او در شروع مراسم، مار را برداشت و به گردن خود انداخت. در حالی که مراسم ادامه داشت این خزنده چند بار به قربانی حمله کرد، اما وی و زنان حضار به علت غرق شدن در خواندن دعای مذهبی متوجه این اتفاق نشدند. به گزارش زی نیوز ناگهان این زن روی زمین سقوط کرد و بیهوش شد.


بیشتر بخوانید


اما در ادامه روستائیان به جای انتقال این زن به بیمارستان با یک رمال محلی تماس گرفتند و از او برای زنده کردن قربانی کمک خواستند. با این حال این مرد نتوانست قربانی را زنده کند و مرگ وی را اعلام کرد. برخی از شاهدان عینی در گفتگو با رسانه‌های محلی خرافات عمیق مذهبی را علت مرگ قربانی دانستند.

گزیدگی مار

انتهای پیام/

برچسب ها: مارگزیدگی ، مار سمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار