مبارزه مارها روی سقف خانه، صاحبخانه را شوکه کرد

سقوط دو مار از سقف خانه که در حال مبارزه با هم بودند مرد هندوستانی را شوکه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سقوط دو مار در حال مبارزه از سقف یک خانه روستایی در هند موجب ترس و وحشت اعضای خانه شد. ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است این دو مار را در حالی که روی سقف خانه به هم تنیده و سپس به پایین سقوط می‌کنند نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که زن صاحبخانه در فاصله‌ای نزدیک ایستاده این دو مار روی سقف خانه و در حال مبارزه دیده می‌شوند.

لحظاتی بعد هر دو مار از روی سقف به داخل حیاط سقوط می‌کنند. سقوط این دو مار بزرگ موجب ترس و وحشت اعضای خانواده می‌شود. در این ویدئو صدای فریاد آن‌ها که با دیدن این صحنه دچار وحشت شده اند شنیده می‌شود.


بیشتر بخوانید

لحظه شکار مار شاه کبرای غول پیکر در خانه یک روستایی!


«روپین شارما»، مامور جنگلبانی هند این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. او در شرح کوتاهی نوشت: «غافلگیرشدن صاحبخانه با دیدن کُشتی دو مار روی سقف خانه.»

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این در واقع مبارزه و کشتی دو مار از یک گونه مشترک است.» کاربر دیگر نوشت: «هرگز نمی‌توانم تصور کنم که در هند زندگی می‌کردم. واقعا ترسناک است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار