دبیر کل النجباء: خاستگاه‌های داعش باید فورا پاکسازی شود

شیخ اکرم الکعبی پس از به شهادت رسیدن چند نیروی الحشدالشعبی در بغداد، خواستار پاکسازی فوری خواستگاه تروریست‌های داعش شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به

 


شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش النجباء عراق در توئیتی به مناسبت شهادت و زخمی شدن شماری از نیرو‌های الحشدالشعبی در حمله گروه تروریستی داعش در منطقه الطارمیه نوشت: شهدای ما که با شعله‌های نفرت انگیز تروریسم داعشی به شهادت رسیدند، نزد خداوند هستند.

او افزود: آن‌ها در حالی به شهادت رسیدند که در ماه محرم الحرام، ماه فداکاری و سرافرازی، با تأسی از سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و خاندان پاک و یاران بزرگوارش، در حال دفاع از امنیت و حق حاکمیت میهن بودند.

الکعبی اعلام کرد: شهادت این مجاهدان پاک را به خانواده‌های بزرگوارشان تسلیت می‌گویم و بار دیگر تاکید می‌کنم الطارمیه و دیگر خاستگاه‌های داعش تا زمانی که به طور کامل پاکسازی نشود، منبع تروریسم و انتحاری‌ها و خودرو‌های بمب گذاری شده آنان خواهد بود. باید در اسرع وقت دنباله تروریسم تکفیری قطع و امنیت بغداد در برابر این خطر تامین شود که همواره امنیت شهروندان بیگناه را تهدید می‌کند. ما با هرگونه حمایت از داعشی‌ها و مانع تراشی بر سر راه اجرای عملیات علیه داعشی ها، مخالفیم.

دبیرکل جنبش نجبای عراق در پایان سلامتی و شفای مجروحان را از درگاه خداوند خواستار شد.

چهار نفر از نیرو‌های تیپ ۱۲ الحشد الشعبی متشکل از اعضای جنبش مقاومت اسلامی نجباء در جریان عملیات محرم الحرام و بر اثر کمین تروریستی داعش در منطقه الطارمیه بغداد به شهادت رسیدند.

«طارمیه» در شمال بغداد شریان امنیتی این شهر و شهرستانی سنی‌نشین در ۵۰ کیلومتری شمال پایتخت عراق است که بخشی از مناطق معروف به کمربند بغداد به شمار می‌رود.

تحلیلگران معتقدند که وجود تعداد فراوان باغ‌های زراعی در این منطقه، آن را به گذرگاه اصلی تروریست‌ها و کانون اصلی آن‌ها برای هدف قرار دادن پایتخت عراق تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار