کشف و خنثی سازی یک خانه بمب گذاری شده در شمال بغداد

نیرو‌های الحشدالشعبی عراق در عملیات امنیتی خود در شمال بغداد، یک خانه بمب گذاری شده از سوی تروریست‌ها را پیش از انفجار شناسایی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه اطلاع رسانی مقاومت عراق، نیرو‌های لشکر ۱۲ الحشدالشعبی عراق روز جمعه در منطقه الطارمیه در شمال بغداد یک خانه بمب گذاری شده را که تروریست‌ها قصد داشتند آن را با ورود نیرو‌های خط مقدم الحشدالشعبی منفجر کنند، کشف و خنثی کردند.

نیرو‌های الحشدالشعبی با شناسایی این خانه بمب گذاری شده پیش از انفجار آن و خنثی کردن بمب، عملیات تروریست‌ها را خنثی کردند.

شبکه اطلاع رسانی مقاومت اعلام کرد: در هفتمین روز از عملیات «محرم الحرام» نیرو‌های لشکر ۱۲ الحشدالشعبی موفق شدند در روستای الغزالیه در حومه الطارمیه یک خانه بمب گذاری شده تروریست‌ها را بدون هیچ گونه تلفات و خسارتی کشف و خنثی کنند.

در بیانیه بخش اطلاع رسانی الحشدالشعبی آمده است: نیرو‌های الحشدالشعبی تا این لحظه از عملیات «محرم الحرام» توانستند تعدادی از مسیر‌های اصلی را باز کنند و مناطق اطراف جریان رودخانه شامل نیزار‌ها و علفزار‌ها را که مخفیگاه تروریست‌های داعش محسوب می‌شود، پاکسازی کنند.

نیرو‌های الحشدالشعبی در این عملیات همچنین چند مخفیگاه تروریست‌ها حاوی مقادیری مواد غذایی و پزشکی را کشف کردند.

خبرگزاری شفق نیوز نیز به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که پنج نفر از نیرو‌های الحشد الشعبی در پی انفجار یک بسته انفجاری در مسیر خودرویی متعلق به این نیرو‌ها در منطقه «الثائر» واقع در الطارمیه زخمی شدند.

نیرو‌های الحشدالشعبی عراق عملیات «محرم الحرام» را با هدف پاکسازی مناطق شمالی بغداد که به دلیل موقعیت جغرافیایی و طبیعی آن محل اختفای عناصر تروریستی شده، هفته گذشته آغاز کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار