مهلت یک هفته برای سامان دادن به میدان تره بار همدان

دادستان عمومی و انقلاب همدان، یک هفته برای سر و سامان دادن به میدان میوه و تره بار شهر همدان به دستگاه‌های اجرایی مهلت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسن خانجانی  دادستان عمومی و انقلاب همدان با ابراز گلایه از بی نظمی و هرج و مرج در میدان میوه و تره بار شهر همدان، گفت: ظرف یک هفته دستگاه‌های متولی و هیات امنا یک برنامه اصولی و عملیاتی برای سر و سامان دادن این مکان ارائه کنند.

او در بازید از میدان میوه و تره بار همدان افزود: حل مشکلات و کاهش معضلات این مکان نیازمند برنامه ریزی دقیق و حساب شده است و گرنه اثرگذار نخواهد بود. وی از شهرداری، آب و فاضلاب، پلیس مواد مخدر، پلیس راهور، اتاق اصناف و هیات امنای میدان تره بار خواست طرح‌های عملیاتی و کارشناسی خود را ظرف یک هفته در جلسه‌ای به فرماندار همدان ارائه کنند تا به وضعیت ناخوشایند فعلی رسیدگی شود.

دادستان همدان با بیان اینکه میدان عرضه میوه و تره بار باید دارای مدیریت قوی و نظارتی مستمر باشد، گفت: سال‌ها این مجموعه بدون قانون و سرخود فعالیت کرده و موجب بروز مشکلات ترافیکی و امنیتی برای شهر همدان شده است.

خانجانی خاطرنشان کرد: ادامه این شرایط زیبنده همدان نیست، زیرا در حاشیه این مکان شاهد تجمع معتادان و وقوع جرائم مختلف از جمله سرقت هستیم که نیازمند رسیدگی در سریعترین زمان است.

او به شتاب گرفتن احداث میدان بار جدید تاکید کرد و گفت: ساماندهی میدان بار فعلی داروی مسکن موقتی است و باید میدان بار جدید که دارای فضای بزرگتر و امکانات کافی است سریعتر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.