توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در همدان

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به مناسبت دهه کرامت ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی گفت: برنامه‌های دهه کرامت در ۴۵ بقعه متبرکه همدان در حال برگزاری است.

او به برگزاری جشن‌های ویژه تولد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اشاره و گفت: این برنامه‌ها شامل مولودی خوانی، سخنرانی و توزیع نذورات و. خواهد بود.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) در ساعت ۸ صبح و ۸ شب در ایام کرامت از بقاع متبرکه، همکاری با برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دیگر را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و گفت: در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به مناسبت دهه کرامت و در راستای اجرای این طرح ۴۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

حسینی با اشاره به پنجم ذی القعده و پنجمین روز از دهه کرامت به عنوان روز بزرگداشت و تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: در هر شهرستان به صورت ویژه برنامه روز امامزادگان برگزار خواهد شد که این برنامه در شهرستان همدان در آستان مقدس شاهزاده حسین و با سخنرانی آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان برگزار می‌شود.

او تجلیل از خادمان و هئیت امنای امامزادگان را از برنامه‌های روز بزرگداشت امامزادگان در استان همدان برشمرد و گفت: در این روز ایستگاه‌های صلواتی نیز در بقاع شاخص برگزار می‌شود.

برچسب ها: اوقاف ، امور خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.