دادستان اسدآباد:

برگزاری هرگونه تجمع ممنوع است/جریمه در انتظار متخلفان

دادستان اسدآباد گفت:برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ختم ممنوع است و ناقضان محدودیت‌های کرونایی جریمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدشیرزادی, دادستان اسدآباد با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در مواجهه با بیماری کرونا بر لزوم حفظ سلامت جامعه تاکید کرد و از شهروندان خواست  نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک عمل و از برگزاری و شرکت در دورهمی ها، تجمع و مراسم با تراکم جمعیت خوداری کنند.

او  تاکید کرد: تخطی از مصوبات ستاد کرونا موجب اعمال جریمه یا اعلام جرم علیه متخلفان خواهد بود.

دادستان اسدآباد با بیان اینکه تاکنون در این خصوص برای ۹ نفر کیفر خواست صادر و جهت تعیین مجازات به دادگاه ارسال شده است عنوان کرد:به همین منظور بیش از ۱۵ پرونده در حال رسیدگی است که از جمله این پرونده‌ها موردی بر علیه داماد، پدر داماد و پدر عروس است که قبل از ماه رمضان اقدام به برگزاری عروسی کرده  بودند و بزودی پرونده آنها به دادگاه ارسال خواهد شد.

شیرازی همچنین گفت: برای دو نفر هم که آزمایش کرونای آنها مثبت بوده و قرنطینه خانگی  را نقض کردند و در جامعه حضور یافته اند  پرونده تشکیل و پس از طی دوره درمان به دادسرا احضار شدند.

او در پایان بیان کرد: ۶ نفر از اشخاصی که مراسم دفن و ختم  برگزار کردند  نیز به تهیه و خرید  سه هزار ماسک استاندارد براساس نظر دانشکده علوم پزشکی جهت بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان محکوم شده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.