وزیر کشور لبنان: رژیم صهیونیستی به دنبال سوء استفاده از مشکلات داخلی کشور است

محمد فهمی رژیم صهیونیستی را به سوء استفاده از مشکلات داخلی سایر کشور‌ها از جمله لبنان متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، "محمد فهمی" وزیر کشور لبنان گفت رژیم صهیونیستی همیشه به دنبال سوء استفاده از مشکلات داخلی سایر کشور‌ها از جمله لبنان به نفع خود است.

بر این اساس، وزیر کشور لبنان گفت: بحرانی شدن اوضاع سیاسی لبنان به خطرات ناشی از نبود امنیت در کشور افزوده و تنها راه حل ایجاد آرامش و رفاه برای مردم، حل و فصل اختلافات و دستیابی به توافق سیاسی است. من به همه مردم لبنان اطمینان می‌دهم نیرو‌های امنیتی و ارتش برای دفاع از لبنان در مقابل اقدامات تروریستی از سوی هر گروهی تلاش می‌کنند. ما برای مقابله با هرگونه تجاوز علیه لبنان آماده هستیم.

وی افزود: دشمن اسرائیلی از هرگونه اختلال و نقص در هر کشوری به نفع خود سوء استفاده می‌کند. اسرائیل همیشه به دنبال بهره برداری از منافع خود در داخل لبنان است به ویژه که لبنان با فلسطین اشغالی مرز مشترک دارد.

وی با اشاره به انفجار بیروت ادامه داد: ما به عنوان نهاد‌های امنیتی مأموریت خود را در قبال تحقیقات درباره این انفجار انجام دادیم و این پرونده را به دستگاه قضایی سپردیم و من به خود اجازه نمی‌دهم در حیطه کاری دستگاه قضایی دخالت کنم. دستگاه قضایی در هر کشوری از امور زیربنایی است و اگر دستگاه قضایی در لبنان اصلاح شود، کشور اصلاح می‌شود.

فهمی تصریح کرد: آرزوی گروه‌های تروریستی برای ربط دادن عراق به سوریه و لبنان و دستیابی به دریای مدیترانه هرگز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار