انصارالله یمن: عملیات ما کاملا دفاعی است

سخنگوی انصارالله یمن در توئیتی عملیات نیروهای مردمی یمن را بر اساس حق دفاع مشروع و کاملا دفاعی خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن در توئیتی نوشت: کشور‌هایی که با ائتلاف متجاوز به یمن اعلام همبستگی می‌کنند، این ائتلاف را بیش از پیش وارد باتلاق می‌کنند. این راه اشتباه است.

در ادامه این پیام آمده است: بدون اینکه کاری برای صلح کنند فقط بیانیه صادر می‌کنند. به آن‌ها می‌گوییم که بی شک طرفدار صلح نیستید که متجاوز را به ادامه جنگ و محاصره یمن ترغیب می‌کنید. عملیات ما بر اساس حق دفاع مشروع، کاملا دفاعی است.

منابع خبری اعلام کردند صبح امروز صدای انفجار‌های مهیب در آسمان جده عربستان شنیده شد. همزمان شبکه المرکزی از گسترده‌ترین حملات نیرو‌های یمنی در عمق خاک عربستان خبر داد.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است.

تجاوز نظامی عربستان همچنین کشور فقیر یمن را با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی مواجه کرده است. رژیم سعودی و متحدانش تاکنون به دلیل مقاومت مردم یمن نتوانسته‌اند به اهداف خود در این کشور (به قدرت رساندن دست نشاندگان خود) برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار