سرلشکر موسوی در بازدید از گنجینه سرلشکر شهید ولی‌الله فلاحی:

شهید فلاحی ارتش نامنظم روزهای بعد از پیروزی انقلاب را منظم کرد

فرمانده کل ارتش گفت: شهید فلاحی در مقابل تمام فتنه‌هایی که در همه جای ایران سر بر می آوردند به دفاع از انقلاب اسلامی ایستاد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز دوشنبه ۴ اسفندماه در بازدید از گنجینه سرلشکر شهید ولی‌الله فلاحی در دانشگاه دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد این فرمانده شهید ارتش گفت: همه وسایل و تجهیزات شهید فلاحی به همت فرمانده دافوس ارتش در این مکان جمع آوری شده تا به یک مبدأ برای شناخت بیشتر این شهید و شخصیت ارزشمند جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

وی ادامه داد: شهید فلاحی بالاترین شخصیت نظامی شهید کشورمان است؛ هنگامی که شهید فلاحی به شهادت رسید جانشین فرمانده کل قوا بود، این شهید بزرگوار همیشه برای ما  یک فرمانده با سواد، قاطع، دانشمند  و با اراده مثال زدنی بوده و هست.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه شهید فلاحی ارتش نامنظم روزهای بعد از پیروزی انقلاب را منظم کرد، گفت: این شهید بزرگوار در مقابل تمام فتنه‌هایی که در همه جای ایران سر بر می آوردند به دفاع از انقلاب اسلامی ایستاد. هنگامی که دوران جنگ تحمیلی آغاز شد همین ارتش را سازماندهی کرد و به میدان برد و فرماندهی کرد. در واقع ارتش پایان بهمن ۵٧ را به ارتش پیروز عملیات ثامن الائمه در سال ۶٠ تبدیل کرد و تحویل داد.

وی افزود: او با این کار عشق خود به ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی را ثابت کرد؛ شخصیت کم نظیری که جامعه امروز ما به شناخت و تحقیق هر چه بیشتر درباره او نیازمند است. مدیران، فرماندهان و افرادی که می خواهند در عرصه های مختلف این کشور مسئولیت بر عهده بگیرند و مسیر خود را با موفقیت طی کنند  باید شخصیت شهید فلاحی را الگو قرار دهند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه شهید فلاحی با وجود همه مشکلات، مخالفت‌ها و کارشکنی ها توانست کار خود را با موفقیت انجام دهد، یادآور شد: او توانست با همین خصوصیت ها کار خود را با موفقیت به پایان برساند و از این مشکلات و موانع عبور کرده و یک مدیریت و فرماندهی جهادی را اعمال کند. کاری که در دانشگاه دافوس ارتش برای گرامیداشت شهید فلاحی انجام شد ضمن فراهم کردن زمینه آشنایی بیشتر بازدید کنندگان با این شهید بزرگوار یک نقطه شروع برای ورود به شناخت این شخصیت بزرگوار است.

وی در پاسخ به این سوال که ارتش برای شناخت راه شهدایی همچون شهید فلاحی و ادامه راه آن ها چه فعالیت های انجام داده است، اظهار کرد: سال‌هاست در دانشگاه های افسری و دافوس ارتش درس های مدیریت جهادی تدریس می شود و بخش بسیاری از آن به شناخت بزرگانی همچون شهیدان فلاحی، ستاری، همتی و بابایی تعلق دارد که ابعاد شخصیتی آن ها در این کلاس ها برای دانشجویان جوان تدریس می شود. حتما در آینده فلاحی ها، صیاد شیرازی ها، ستاری ها و بابایی ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار بیشتر ذشته خواهند بود. همین طور که امروز نیز در همه جای ارتش، افراد با مکتب مدیریت جهادی آشنایی پیدا کرده اند و در حال دنبال کردن همان راه و روش هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار