رئیس‌جمهور:

مجلس قوی در کنار دولت قوی، ایرانی پرقدرت را تشکیل می‌دهد

رئیسی گفت: دیگران قیافه دموکراسی می‌گیرند و حرف از رای مردم می‌زنند، اما نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی بر اراده مردم عمل می‌کند.

سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان پس از ثبت رای خود در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد: در ابتدا روز دختر را به همه دختران سرزمین‌مان تبریک می‌گویم و از خدا می‌خواهم در این دهه کرامت، برکاتش را بر امت اسلامی نازل کند.  

وی ادامه داد: در وهله دوم از همه مجریان انتخابات کشورمان تشکر می‌کنم که انتخاباتی امن و سالم آن چنان که رهبری اشاره کردند را در حال برگزاری هستند.

رئیسی گفت: از افتخارات نظام ما رای مردم است که نظام ما مبتنی بر اراده مردم است. دیگران قیافه دموکراسی می‌گیرند، حرف از رای مردم می زنند،  اما نظام جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند.

وی تاکید کرد: انتخابات به بهترین شکل در حال برگزاری است و این از افتخارات نظام اسلامی است؛ دلیل بغض و کینه دشمنان به کشور ما همین است که می‌بینند نظام اسلامی مبتنی به رای و اراده مردم است.

رئیس جمهور در انتها گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد. حتما مجلس قوی می‌توانند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند و ریل گذاری قوی برای کشور داشته باشد. مجلس قوی در کنار دولت قوی می‌تواند ایران قوی را تشکیل دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تشکر از عوامل انتخابات که در سلامت و امنیت این کار را انجام میدهند
الکترونیکی خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ریال بی ارزش
دلار ارزنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
به امید خدا
آخرین اخبار