استقبال اولیانوف از اقدام آمریکا در خصوص ایران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی به عقب نشینی آمریکا از بازگرداندن تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در سلسه پیام‌های توئیتری به جریان عقب نشینی آمریکا از بازگرداندن تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داد.

او در یک پیام توئیتری نوشت: افرادی که طراح و طرفدار مکانیسم ماشه و اعمال تحریم بر ایران و همچنین سایر اقدامات مشابه این امر بودند و با سیاست های آمریکا در مقابل ایران و حتی فراتر از سیاست کاملاً شکست خورده فشار حداکثری کنار آمدند، باید این موضوع را بدانند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. اکنون زمان سیاست واقعی و دیپلماسی است.


بیشتر بخوانید: عقب نشینی آمریکا از بازگرداندن تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران


اولیانوف در توئیت دیگری ضمن استقبال از اقدامات آمریکایی‌ها نوشت: هرچه زودتر شما و شرکای ایرانی ما و همچنین سایر شرکت کنندگان برجام بحث‌های عملی را برای برون رفت از وضعیت ناگوار کنونی آغاز کنید، بهتر است.

او در توئیت دیگری نوشت: همه طرف‌ها باید تعهدات خود را تحت برجام اجرا کنند. اختلافات کودکانه در مورد اینکه چه کسی باید اولین قدم را بردارد کاملاً خلاف است. فرآیند باید به دقت هماهنگ شود.

دولت آمریکا شب گذشته ادعای خود مبنی بر نقض برجام از سوی ایران و بازگشت تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را پس گرفت.

بر این اساس، ریچارد میلز، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نامه‌ای از ادعای دولت پیشین این کشور برای بازگرداندن تمامی تحریم‌های ایران ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ عقب نشینی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
وقت شناسی و موقعیت یابی سیاستمند خرد سردمداران موفق در منافع ملی شان است.وقتی تنور داغ است خمیر را می چسبانند.کسی که از شرایط موجود مستمر در حال تضرر است.شرط اول تو بعد من نمی گذارد.جلوی ضرر را هر چه زود تر بگیری با متفعت تر است.به فکر سفره مردم شب عیدی باشید تا لج بازی و حرف خود به کرسی نشاندن.تعامل کنید با چشم باز و کیاست و سیاست و صداقت کسی فریب نمی خورد.چهار سال پر بار را دریابید که معلوم نیست چها سال دیگه باز کسی مثل ترامپ همه درها رو رومون ببنده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
ببخشید کودکانه؟ چی کودکانه است ؟ ما دوباره دم و دستکاه ها را جمع کنیم .هنوز توان ایجاد یک کانال امن برای ارسال دارو و واکسن نداریم ، کلی بیمارانمان از دست رفتند و ضرر های هنگفت مالی خوردیم ، حالا بحث بازی کودکانه میکنی ، برو داداش ، کودک کسی بود که کار احمقانه کرد و کلی تحریم گذاشت حدودا ۱۵۰۰ تحریم ، صنایع ، بانکها، گردشگری ، تجارت و تامین مایحتاج کشور تحت تاثیر تحریم قرار گرفته وتازه پولها یمان را ضبط ، بلوکه ویا مال خود کردند ، نفت صادراتی کشور را دزدید اند ، هوا پیما ها را ندادند ، بد تر از همه دارو و واکسن نمی شود خرید ، این کارها کودکانه نیست فقط چون جرات حمله ندارند حمله نکردند والا هر کاری بود انجام دادند ، این کودکانه نیست ، شاید شما ها کودک هستید و نمی فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
این تحریمها که خنثی شده بود با رای شورای امنیت :: روغن ریخته را نذر امامزاده می کنند
تحریمهای که علیه فروش نفت و غیره است باید لغو شد نه این عمل منتفی شده
مواظب باشید گول نخورید
آخرین اخبار