مقام سابق آمریکایی: ایران اولویت‌ اضطراری بایدن نیست

سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی می‌گوید که ایران در میان اولویت‌های اصلی دولت جو بایدن قرار ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دن شاپیرو، سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی، در توییتی نوشت: ایران از اولویت‌های بایدن است اما از اولویت‌های اضطراری او محسوب نمی‌شود.

شاپیرو در توییتی دیگر با اشاره به اینکه خاورمیانه و رژیم صهیونیستی برای بایدن دارای اهمیت هستند از تعامل رئیس جمهور آمریکا با کشورها خبر داد. او در ادامه افزود: البته که ایران به زودی مورد توجه بایدن قرار می‌گیرد، اما آن‌ها در ردیف اولویت‌های اضطراری او قرار ندارند.

احیای اتحاد اصلی ما در ناتو و آسیا که از سوی ترامپ بسیار آسیب دیده، برگرداندن اعتبار آمریکا، حل تنش‌ها با چین و روسیه از اولویت‌های بایدن در خارج از کشور به حساب می آیند. 

این در حالی است که نماینده جدید دولت آمریکا در امور ایران چندی پیش اعلام کرد: دولت جو بایدن برنامه عملی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران دارد و پس از آن درباره بسط شروط مندرج در این توافق تصمیم گیری خواهد کرد و بارها ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: چنانچه ایران به پایبندی کامل به تعهدات خود در برجام برگردد، ما نیز به این توافق باز خواهیم گشت.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
بعد 8 سال از برجام هتوزهیچگونه امتیازی دریافت نکرده ایم حالا هر روز برای ما خرده فرمایش میکنید از برجام هم که خارج شده اید اقا دست از سر ما بردارید دیگه چه التزامی میخواهید اقا این چاقو بگیرید سر ما را ببرید تمام :ببینم راضی میشید.
آخرین اخبار