نتانیاهو نماینده‌ای ویژه برای مذاکرات برجامی تعیین کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نماینده‌ای ویژه را به منظور مذاکره با دولت آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای ایران تعیین کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نگرانی‌های مقامات رژیم صهیونیستی از بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته‌ای ایران به جای رسیده که نماینده‌ای ویژه را برای رایزنی با دولت جو بایدن در مسئله برجام تعیین شد.

باراک راوید، خبرنگار صهیونیست در پیامی در حساب توئیتری خود به نقل از مقامات صهیونیست نوشت: نخست وزیر اسرائیل، میر بن شبات، مشاور امنیت ملی خود را برای رهبری مذاکرات با دولت بایدن، قدرت‌های جهانی و شرکای منطقه‌ای در مورد توافق هسته‌ای ایران منصوب کرد.

این خبرنگار صهیونیست یادآور شد مشاور امنیت ملی اسرائیل روز گذشته طی یک تماس ویدئویی طولانی با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در خصوص ایران و سایر موضوعات منطقه‌ای رایزنی کرد.

به نوشته راوید، نتانیاهو طی هفته‌های آتی جلساتی را با محوریت ایران با بنی گانتس، وزیر جنگ، گابی اشکنازی، وزیر خارجه و دیگر مقامات ارشد امنیت ملی، اطلاعاتی و سیاست خارجی رژیم صهیونیستی برگزار خواهد کرد.

پیش از این ژنرال تامیر هیمن، فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با استناد به منابع اطلاعاتی خود در ادعا‌هایی عنوان کرد ایران تا دستیابی به سلاح هسته‌ای تنها ۲ سال زمان دارد.

مقامات تل‌آویو مکررا این ادعا را مطرح می‌کنند که ایران منتظر بازگشت آمریکا به برجام است، زیرا این امر فشار تحریم‌ها را بر این کشور کاهش می‌دهد. دولت جدید آمریکا طی این مدت اعلام کرده در حال بررسی احیای برجام است، اما ایران تاکید دارد که آمریکا باید اولین قدم را در این باره بردارد و لغو تحریم‌ها را پیش شرط مذاکره با مقامات واشنگتن تعیین کرده است، زیرا پیمان شکنی در ابتدا از سمت دولت پیشین آمریکا صورت گرفته است.

پیش از این جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید ادعا کرده بود اگر ایران به اجرای تعهداتش ذیل برجام بازگردد، واشنگتن به این توافق ملحق می‌شود. از سویی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اخیرا اعلام کرد تا زمانی که ایران غنی سازی اورانیوم را متوقف نکند، واشنگتن محدودیت‌های تجاری و تحریمی را برطرف نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام عربستان و اماراتو اسراعیل مثل سگ ازایران میترسن ایران فقط منتظره یه جنگ را بندازه امریکا بد این کشورارو تو چند روز با پهبادو موشک باخاک یکیشون کنه اینا به هسته ای ایران کاری ندارن فقط هدفشون نابودیه دولته ماست که همایت نکنه ازیمن و سوریه و فلسطینو... فقط دنباله اینن که اسراعیلو به رسمیت بشناسه بد همه چی تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
این اقا در توهمی بزرگ بسر می برد
جارو بستن به دم موش ؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
برجام تنگار ديگه ٥+١ نيست اسرائيل منحوس وعربستان وامارات وغيره خودشان را شريك كرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
آمریکاه ببینه ایران با خودش هم مذاکره میکنه که اسراییل نمایند تاییین کرده .... اینها چه فکر میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
تو توهم تشریف دارند.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۷:۰۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
برو بابا به تو چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
نابودیم دیگه تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
در مذاکره‌ای که تا حالا یکسر باخت بوده، مواظب باشید اینجور کارها و شکلکها دوباره وسوستون نکنه.
در ثانی مگه ما برای رژیم غاصب جایگاهی قائلیم که اینقدر به نگرانی افتاده و پادوی میکنه، با توکل به خدا و کوری چشمشون این حرکت علمی هسته‌ای، دیگر با هوشیاری مسئولین و پاکاربودن مردم متوقف نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
چه ربطی به اسرائیل دارع؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
میخواد یکم رژیم رو به زوالشو بیشتر حفظ کنه
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
چی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
خیلی ربط داره اکثر کنگره امریکا یهودین بیشترین سرمایه دارانش یهودین ایناهم بازیه که برای هسته ای ایران نگرانند فقط دنبال سرکوب شدن حکومتمون هستند که دیگه کسی نباشه از مردمان مظلوم همایت کنه مطمین باش اگه گفتن بیایید مذاکره کنیم اولین شرطشون اینه که سپاه قدس که برون مرزیه کلا دیگه نباشه بدم موشک نسازیم خنده داره هخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
خخخخخخخخ
هههههههههه
آخرین اخبار