الحوثی: انگلیس به جای کرونا، جلوی ویروس سلاح‌های خود در جنگ یمن را بگیرد

عضو شورای عالی سیاسی در پاسخ به ادعای سفیر انگلیس درباره تامین مالی واکسن کرونا، نقش لندن در تجهیز نظامی ائتلاف سعودی را به او یادآور شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عضو شورای عالی سیاسی یمن به ادعای سفیر انگلیس در خصوص تامین مالی واکسن کرونا برای مردم یمن پاسخ داد.

محمد علی الحوثی در پیامی در حساب توئیتری خود آورد: انگلیس از اهدای واکسن ویروس کرونا به یمن خبر داده است. ما به آن‌ها می‌گوییم: ویروس‌های سلاح‌های خود را که در حمله به یمن به خلیج فارس حمل می‌شوند، را متوقف کنید، زیرا آن‌ها کشنده‌تر هستند، زیرا آن‌ها مردم یمن را می‌کشند و سازمان‌های تروریستی متحد خود را با این تسلیحات مدرن تجهیز می‌کنید.

روز چهارشنبه مایکل آرون، سفیر انگلیس در یمن در پیامی در توئیتر خود نوشت: اتحاد جهانی واکسن (کرونا) از تخصیص ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار دوز واکسن کرونا به یمن خبر داده است. انگلیس ۵۴۸ میلیون پوند به ابتکار عمل کوواکس کمک کرده است.

این ادعا در حالی عنوان شد که مردم یمن قربانی ۶ سال حمایت نظامی و اطلاعاتی کشور‌های غربی از ائتلاف متجاوز سعودی هستند و نقش سلاح‌های انگلیسی در این جنایت بی سابقه شاید پررنگ‌تر از بقیه هم پیمانانش باشد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار