انتظار عربستان برای همکاری با آمریکا در راستای دستیابی به امنیت و ثبات در منطقه

وزیر خارجه عربستان در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود ضمن تاکید بر گسترش روابط راهبردی میان ریاض و واشنگتن، اظهار کرد: عربستان در انتظار همکاری با آمریکا در راستای دستیابی به امنیت و ثبات در منطقه است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان طبق گزارش برخی رسانه‌های سعودی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان طی تماس تلفنی با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود درباره برخی موضوعات میان دو کشور و همچنین گسترش روابط راهبردی میان ریاض و واشنگتن به گفتگو و رایزنی پرداخت.

فیصل بن فرحان ضمن تبریک به همتای آمریکایی خود اظهار کرد: عربستان سعودی مشتاقانه منتظر همکاری با ایالات متحده آمریکا در زمینه مقابله با چالش‌های مشترک و همچنین دستیابی به امنیت و ثبات در منطقه است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نیز طی سخنرانی اخیر خود با اشاره به راهبرد سیاست خارجی دولتش ضمن اعلام پایان جنگ یمن از کمک به عربستان سعودی در راستای دفاع از تمامیت ارضی این کشور خبر داده بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
reza
۱۲:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چرا؟ پس از گذشت بیش از شش6سال از جنگ نابرابر کشور یمن با ائتلاف عربی - عبری - غربی حالا که پا برهنه گان یمنی تحت محاصره تمام عیار به مرزهای عربستان سعودی رسیده و به تهدید بالقوه و بالفعل تبدیل شده اند آمریکا برای نجات گاوشیرده خودش از باتلاق جنگ یمن و طوفان قاطعیت بفکر قطع ارسال تسلیحات رسیده؟ این از این افتضاح و آن هم از افتضاح معامله قرن که تبدیل به افتضاح قرن گردیده و پرچم اسرائیل توسط جوانان صهیونیست به آتش کشیده میشود.............
آخرین اخبار