جباری: می‌خواهم در سن ۱۶ سالگی برای تیم ملی بزرگسالان تکواندو مدال آوری کنم

بازیکن تیم تکواندوی فتح صدر البرز گفت: هدف من حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان است تا بتوانم در ۱۶ سالگی طلای آسیا را بر گردن بیاندازم.

باربد جباری بازیکن تیم تکواندوی فتح صدر البرز   در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف این تیم از لیگ برتر اظهار کرد: باشگاه فتح صدر البرز امکانات زیادی در اختیار بازیکنان قرار داد و به مدت ۴۵ روز تمرینات منظم و منسجمی داشتیم، اما متاسفانه روز بازی اشتباهات داوری و دست کم گرفتن بعضی از حریفان باعث شد تیم ما شکست بخورد و متاسفانه نتوانستیم  امتیازات لازم را برای صعود از گروه کسب کنیم.

او افزود: وضعیت صعودمان به مرحله حذفی لیگ تکواندو به قدری سخت شد که کار به تفاضل کشید و با یک یا ۲ برد کمتر نسبت به تیم مس کرمان نتوانستیم از گروه صعود کنیم. با این حال ما در بازی رو در رو مقابل مس توانستیم این تیم را شکست دهیم و با بد شانسی نتوانستیم در مرحله بعد حضور داشته باشیم

جباری که به عنوان یک پدیده نام خود را در لیگ تکواندوی بزرگسالان بر سر زبان‌ها انداخت، در این باره گفت: برای اولین بار بود که امسال در لیگ برتر بزرگسالان حضور داشتم با توجه به اینکه با ۱۶ سال سن کم سن‌ترین بازیکن وارد لیگ برتر بزرگسالان شدم، انگیزه زیادی داشتم تا بتوانم حریفان خود را شکست دهم. هدف من حضور در اردوی تیم ملی بزرسگالان است تا بتوانم در ۱۶ سالگی طلای آسیا را بر گردن بیاندازم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Shervin2001
۰۱:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
من و باربد جبّاری تو هنرستان چمران(پشت آتش نشانی خیابان بابُل قائمشهر)باهم بودیم چون تو تکواندو همه رو شکست می داد با اینکه ۲ تا باخت داشت برای همین باهم رفیق شدیم الآن هم دلم براش تنگ شد
آخرین اخبار