سمیعی: برخی به دنبال تخریب استقلال هستند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف این تیم صحبت‌هایی را بیان کرد.

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پایان دیدار با فولاد خوزستان که با پیروزی یک بر صفر استقلال همراه بود، اظهار داشت: برخی به دنبال تخریب استقلال هستند و  در چند روز گذشته بارها رفتارهای غیر قانونی داشتند اما هیچ برخوردی با آنها صورت نگرفته است.

او ادامه داد:  بازیکن حریف جلوی اتوبوس، هوادار را می زند، به دیگران توهین می کنند و هر چه می خواهند می گویند اما هیچ اتفاقی نمی افتد. اما زمانی که بازیکنان استقلال کوچکترین حرکتی می کنند همه به دنبال محروم شدن بازیکنان این تیم هستند و این ناعدالتی است. قانون باید برای همه یکسان باشد تا هیچ کس متضرر نشود.

سمیعی در خصوص حضور آتیلا حجازی در استقلال گفت:  در حال انجام کارها هستیم تا هر چه زودتر او به عنوان سرپرست در کنار تیم باشد.

او در خصوص ورزشگاه میزبان دیدار با پیکان تصریح کرد: متاسفانه برای این هم داستان درست کرده اند. بازی های حذفی شان را در تهران برگزار می کنند و به دنبال این هستند تا هوادارانشان در بازی حاضر باشند اما تا استقلال راجع به هفته آخر صحبت می کند همه شروع به داد و بیداد و اعتراض می کنند. امیدوارم مسئولین در این خصوص عدالت را رعایت کنند.

سمیعی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد این موضوع را بررسی کنیم باید از اول فصل کارشناسی کنیم و نمی دانم چرا این صحبت ها مرتب انجام می شود و همه می دانند که چه تیمی از داوری سود برده است. بهتر است هر کسی در زمین فوتبال نتیجه بگیرد و نباید آنها به دنبال حاشیه سازی برای رقیب باشند بلکه باید خودشان بتوانند نتیجه لازم را به دست بیاورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۶:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پرتپلیس خیلی نا جوانمردانه داره فرار رو به جلو می کنه و می خواد تمام ناداوری های فصل قبل و این فصل ش رو پنهان کنه و توجه ها را می خواد از خودش دور کنه. و البته می خواد تاثیر روانی روی بازیکن های استقلال یا هر تیمی که رقیبش باشه بذاره.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما هم درحال توهم هستید
آخرین اخبار